Terug

Problemen bij overname Scarlet door Prfoximuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

R. V.

Naar: Proximus

21/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn] met [366 702 49]. Sinds [2/2/2025] zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name mails zenden en ontvangen. Ik heb het probleem al gemeld op [4/2/2025] via [telefoon] zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [0€] te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. V.

24/02/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klacht van Ria Vandamme niet kunnen verhelpen door onbekende/niet correcte contactgegevens. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-21-11.30.31.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016502097]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform