Terug

Problemen bij opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: LIFE STYLE FITNESS

06/03/2020

Beste,Wij hebben ons abonnement vorig jaar opgezegd wegens geen tijd. Wij vroegen echter eerst aan de balie of dit mogelijk was en of de betalingen dan stopten. Hierop werd positief geantwoord, we moesten echter wel onze toegangsbadges inleveren, wat we ook gedaan hebben.Nadien bleven de facturen toch binnenkomen. Als ik hier voor belde werd er ofwel gedurende de hele dag niet opgenomen ofwel werd ik afgewimpeld dat ze mij zouden terugbellen met een voorstel tot tegemoetkoming.Mijn toegang tot de fitness is dus al gedurende enkele maanden ontnomen en ik betaal er wel de kosten voor. Graag had ik dit hoogstdringend opgelost gezien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform