Terug

Problemen bij omboeken vlucht SN Brussels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. A.

Naar: Brussels Airlines

14/06/2023

BesteOp 4/5 boekte ik een vlucht van Barcelona naar Brussel op 16/5 met kostprijs €156,69, boekingsreferentie JKAQU9.Omwille van professionele omstandigheden wou ik deze vlucht op 11/5 omboeken van Bordeaux naar Brussel op 17/5 om 12u55, de kostprijs van deze vlucht bedroeg op dat moment €204,93 (zie bijlage). Ik deed de omboeking op 11/5 via de customer servicelijn van SN Brussels Airlines. Doordat het Engels van de persoon aan de telefoon misschien niet adequaat was boekte men een vlucht vanuit Porto in plaats van Bordeaux. Gezien de contactpersoon aan de telefoon zoals gezegd moeilijk te verstaan was en ik geen bevestigingsmail met het eticket ontving, rook in onraad en nam ik op 13/5 opnieuw contact op. Daar ontdekten we samen de fout en boekte men alsnog de juiste vlucht op 17/5 vanuit Bordeaux.De omboeking zou me €60 kosten, hetgeen ik als een schappelijk bedrag beschouw. Ik betaalde evenwel €301 voor de nieuwe vlucht en ik kreeg bovendien de €156,69 voor de vlucht vanuit Barcelona niet teruggestort. Alles tezamen betaalde ik dus €517,69 voor een vlucht Bordeaux-Brussel die eigenlijk maar €204,93 kostte.Het had me dus goedkoper uitgekomen wanneer ik eenvoudigweg een nieuwe vlucht had geboekt via de app., en de oude te laten voor wat het was. Absurd.Ik contacteerde hieromtrent de servicelijn waar ik op geen enkel begrip kon rekenen met als uitleg dat dit de correcte prijs is. Ik ben een frequent flyer, zit in het Miles & More programma en ging dit jaar meer dan 10x met SN vliegen. Doordat ik mij zo onheus behandeld voel kan ik je al zeggen dat ik op 30/05 met Vueling vanuit Brussel naar Barcelona vloog. Ik durf spreken van een schande dat zulke praktijken gebeuren bij een luchtvaartmaatschappij van zogezegd het betere segment.Groeten,Wouter Alaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform