Terug

Problemen bij boeken belevenis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Bongo

21/01/2024

Beste, wij zijn sinds 26/12/2023 aan het proberen om een belevenis te boeken in Brussel. We hebben hiervoor een aantal bonnen samengevoegd + op 27/12/2023 hebben wij 56,25 euro bijbetaald om te kunnen wisselen naar een bon voor een verblijf met 2 overnachtingen met ontbijt in Brussel. De omruiling liep perfect, echter toen wij de belevenis wilden boeken kregen we de melding dat de partner geen beschikbaarheid heeft. We hebben dan contact opgenomen zowel met de partner als Bongo. Geen antwoord van Bongo tot op vandaag. We hebben zowel gemaild als gebeld met Bongo. Men had mij bij Bongo gegarandeerd dat ze mijn case zouden bekijken en me een antwoord zouden geven via mail. Tot op vandaag nog niets ontvangen. Ik heb ondertussen al verschillende keren geprobeerd om de bon te ruilen, telkens zonder resultaat. Ondertussen hebben wij gisteren nogmaals 130 euro bijbetaald om de bon om te ruilen naar een ander hotel in Brussel (Plaza hotel). Ook na deze omruiling kunnen we deze belevenis niet boeken. De moed zinkt ons in de schoenen. Wij kunnen ons verlof niet kiezen, dit ligt vast door onze werkgever dus is het ook niet zo simpel om iets te boeken. Daarom proberen wij dit altijd vroeg te doen om zeker plaats te hebben. Na verschillende mails en telefoons staan wij dus nog steeds geen stap verder. Ook is het zo dat wij voltijds werken en dus enkel 's avonds of tijdens het weekend dergelijke zaken kunnen regelen, maar op die momenten is er uiteraard en begrijpelijk niemand bereikbaar. Het enige wat wij graag zouden willen is onze bongo bon met nummer 393469686 boeken bij het Plaza hotel te Brussel van 9 tem 11/5/204. Met bevestiging dat de boeking in orde is. Tot op heden (en ook dit heb ik aan Bongo gemaild) waren wij uiterst tevreden over Bongo maar nu vinden wij het zeer jammer dat we zoveel energie moeten steken om dit in orde te krijgen, ook rekening houdende met het feit dat wij al 2 maal bijbetaald hebben tijdens het omruilen van de bonnen.

Berichten (1)

S. M.

Naar: Bongo

18/02/2024

Beste,Ons probleem is dus nog steeds niet opgelost.Omdat dit nu reeds sinds 26/12/2023 aansleept hebben wij dit weekend in een laatste poging onze bon nogmaals omgeruild naar een andere bon en dus weer maar eens € 50 bijbetaald om te kunnen ruilen. Ondertussen zitten we dus al aan € 236,25 dat we extra hebben bijbetaald bovenop de waarde van de bon zelf. Het gaat hier dus al over een totaal bedrag van € 579,90. De nieuwe bon met nummer: 376196006 is voor 'vier dagen citytrip bij 3 sterren hotel A-Stay in Antwerpen'. Men zal het misschien niet geloven maar ook deze bon kunnen we niet boeken. Ik heb contact opgenomen met het hotel en kreeg onmiddellijk antwoord dat ze niet meer met bongo samenwerken... Hoe is het mogelijk dat jullie bonnen blijven verkopen waarbij geen boeking van belevenis mogelijk is en er dan geen alternatieven mogelijk zijn? Verder omruilen is voor ons geen optie meer ondertussen. Er zijn geen omruilopties meer mogelijk voor het soort belevenis dat wij in gedachten hadden. Namelijk een citytrip in eigen land, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Aangezien we ook niet meer kunnen omruilen naar een bon van kleinere waarde zitten we dus volledig vast en zijn we ons geld kwijt. Wat voor ons aanvankelijk een mooi geschenk leek levert ons nu enkel nog slapeloze nachten. Enkel nog stress blijft over. We hebben al niet veel verlof en mogen dit dan ook nog niet kiezen door onze werkgever. Tot voor kort kochten wij op zeer regelmatige basis bongobonnen, niet alleen voor onszelf maar ook als geschenk voor onze vrienden bij om het even welke gelegenheid. Na heel dit verhaal denk ik niet dat wij nog bongobonnen zullen kopen. We dringen ondertussen ook aan op een dringende serieuze oplossing. Als we tegen het einde van volgende week geen deftige oplossing krijgen van uw kant zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform