Beste, wij zijn sinds 26/12/2023 aan het proberen om een belevenis te boeken in Brussel. We hebben hiervoor een aantal bonnen samengevoegd + op 27/12/2023 hebben wij 56,25 euro bijbetaald om te kunnen wisselen naar een bon voor een verblijf met 2 overnachtingen met ontbijt in Brussel. De omruiling liep perfect, echter toen wij de belevenis wilden boeken kregen we de melding dat de partner geen beschikbaarheid heeft. We hebben dan contact opgenomen zowel met de partner als Bongo. Geen antwoord van Bongo tot op vandaag. We hebben zowel gemaild als gebeld met Bongo. Men had mij bij Bongo gegarandeerd dat ze mijn case zouden bekijken en me een antwoord zouden geven via mail. Tot op vandaag nog niets ontvangen. Ik heb ondertussen al verschillende keren geprobeerd om de bon te ruilen, telkens zonder resultaat. Ondertussen hebben wij gisteren nogmaals 130 euro bijbetaald om de bon om te ruilen naar een ander hotel in Brussel (Plaza hotel). Ook na deze omruiling kunnen we deze belevenis niet boeken. De moed zinkt ons in de schoenen. Wij kunnen ons verlof niet kiezen, dit ligt vast door onze werkgever dus is het ook niet zo simpel om iets te boeken. Daarom proberen wij dit altijd vroeg te doen om zeker plaats te hebben. Na verschillende mails en telefoons staan wij dus nog steeds geen stap verder. Ook is het zo dat wij voltijds werken en dus enkel 's avonds of tijdens het weekend dergelijke zaken kunnen regelen, maar op die momenten is er uiteraard en begrijpelijk niemand bereikbaar. Het enige wat wij graag zouden willen is onze bongo bon met nummer 393469686 boeken bij het Plaza hotel te Brussel van 9 tem 11/5/204. Met bevestiging dat de boeking in orde is. Tot op heden (en ook dit heb ik aan Bongo gemaild) waren wij uiterst tevreden over Bongo maar nu vinden wij het zeer jammer dat we zoveel energie moeten steken om dit in orde te krijgen, ook rekening houdende met het feit dat wij al 2 maal bijbetaald hebben tijdens het omruilen van de bonnen.