Terug

Problemen bij betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

18/10/2021

Beste, mijn tante is overleden op 03/07/21. Nadien kreeg ik een factuur van €15,23. Bedrag dat ik betaald heb op rek.nr BE85913410481906. Ik heb die nr gevonden in de uittreksels van de tante (ongehuwd e geen kinderen). Enkele weken later een brief van Proximus met €10 boete. Telefonisch gecontacteerd (enkele malen…) : men vindt de betaling niet terug en herkent het rek nr (van Proximus!) niet terug….Uiteindelijk bij het vierde contact iemand die zegt dat dit rek. nr weinig gebruikt wordt en dient voor domicilieringen. Vandaag weer een brief gekregen dat het rek. nr niet van hen is! Ongelooflijk!! Kunnen jullie mij helpen?

Berichten (2)

Proximus

Naar: D. V.

19/10/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192981466278]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. V.

20/10/2021

Beste,Bij deze bevestig ik dat alle nodige info werd gegeven via mail.Mvg,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-10-18-16.18.05.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192981506144]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192981506144]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform