Terug

Problemen bij afsluiting van een contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SantéVet

07/03/2024

BesteDe reden van deze klacht is de volgende:Op 29/2 tracht ik meermaals een kortingsvoucher toe te passen bij het aanvragen van een onlineofferte. Na vier keer proberen, beslis ik om 's anderdaags het probleem aan te klagen bij SantéVet. Daar vonden ze het nodig om tegenvoorstellen te maken, zodoende het voor hen voordeliger uitkwam. Ik begrijp niet waarom ze als verzekeraar nu u al moeilijk doen alvorens het contact zou ingaan. Ik was vastberaden om bij hen mijn puppy te verzekeren. Maar ik vind het ongepast dat ze nu al beginnen te discussiëren en me leugenachtig maken alvorens het contract zou ingaan. Ze vroegen zelfs naar bewijzen, terwijl ik meermaals een juiste offerte probeerde aan te vragen. Indien dit was gelukt had ik zeker ingetekend. Ik stelde zelfs voor om mijn tweede hond ook te verzekeren. Het heeft niet mogen zijn. Blijkbaar vinden ze cijfers belangrijker dan vertrouwen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform