Terug

Problemen bij afsluiting Telenet (overstap naar Proximus)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Telenet

23/10/2023

beste,wij zijn reeds sinds 12 juli bezig om het contract voor GSM, TV en internet van onze moeder af te laten sluiten. Op die datum is zij verhuisd (woning verkocht) en in haar nieuwe verblijfplaats bij Proximus overgestapt. Ik heb verschillende keren bij plaatselijke Telenet center geprobeerd om de toestellen in te dienen, maar dat kon niet gezien haar dossier in 'error' stond. Na vele pogingen en telefoontjes naar Telenet klantendienst, zijn twee van de toestellen kunnen ingediend worden bij Telenetwinkel. De modem bij mijn laatste bezoek aan Telenetwinkel nog niet. Ik mocht het toestel daar achter laten, zouden het voor ons verder opvolgen. Vorige week gebeld naar Telenetwinkel. Is ondertussen eindelijk ingediend kunnen worden door de mensen van de Telenetwinkel.Ondertussen is abonnement nog ALTIJD NIET afgesloten en krijgen wij nog steeds maandelijkse aanrekeningen. Deze worden achteraf wel gecrediteerd (als wij daarvoor inbellen en een creditnota eisen). Een van de verklaringen die ik daaromtrent ook kreeg is dat ze wel een creditnota kunnen aanmaken maar dat dit niet automatisch teruggestort kan worden. Daarvoor moest ik op een ander tijdstip terugbellen..... Begrijpe wie begrijpen kan!Een andere bizarre uitleg die ik van een van de medewerkers aan de telefoon kreeg is dat telkens ik inbel en ze het dossier open doen om op mijn vraag te beantwoorden, ik terug onderaan de stapel beland, zodat het nog langer duurt vooraleer het verwerkt wordt. Maw het zou nog mijn eigen schuld zijn ook dat wij reeds meer dan 3 maanden vragen om het abonnement af te sluiten en zij daar niet in slagen!Bij deze wensen wij dringend een oplossing voor het aanslepend probleem. GEWOON STOPZETTING ABONNEMENT EN TERUGSTORTING VAN DE TEGOEDEN!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform