Terug

Problemen betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Be-Mobile

28/07/2022

Beste,Ik heb tot 2 maal toe 0.02,-€ moeten betalen aan 4411 ( app )Om zo mijn professionele account te bevestigen, nog steeds werkt de app niet en kan ik geen auto parkeren zonder een boete te hebben.Ik betaal dus soms de periode van parkeren en erna kan ik die niet herstarten.De app geeft mij telkens foutmeldingen en als ik bel zeggen ze dat ik maar de app moet sluiten en hernieuw opendoe..tevergeefs.

Berichten (2)

Be-Mobile

Naar: D. D.

28/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

Be-Mobile

Naar: D. D.

28/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform