ik ontving begin dit jaar via intrum een dossier voor onbetaalde facturen . Eerst had ik problemen om in te loggen . Na mailen dat ik niet kan inloggen , geen antwoord. Na enige tijd kon ik inloggen . Ik heb een aanvraag via de berichten knop gestuurd voor een afbetaling . omdat de voorgestelde afbetaling niet haalbaar zijn door ziekte . Vandaag bekijk ik na enige tijd waarom ik ng geen antwoord ontving en lees ik dat mij Dossier is overgemaak naar een deurwaarder , wegens niet betaling. Ik heb tot op heden daar ng niks van vernomen , maar het feit dat ik via mijn dossier een aanvraag van afbetaling heb gevraagd en geen antwoord mocht ontvangen ... dit lijkt me geen correcte behandeling van het dossier , maar eerder een duuw in de richting van meer kosten voor iemand die al in geldnood zit . Graag had ik hiervan nota gemaakt en aan jullie doorgegeven . In de hoop dat er wel eens een antwoord komt van de dienst Intrum.mvg