Terug

Problemen bestellen en betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

28/09/2019

Beste, ik probeerde bij bol.com te bestellen ik koos voor de optie achteraf te betalen nu krijg ik een mail terug met de anulatie als rede dat er op dit adres een incasso zit oo de vorige huurder/ster,Bol zelf wil hier niets oplossen,Bij de gemeente staat deze persoon hier niet meer ingeschreven toch kunnen wij niets doen, jullie beloven altyd een goeie service maar klantendienst doet niets nog maar net een 3 jaar durend probleem opgelost kon ook niets bestellen dit is opgelost ik ben verhuist en dan dit weer wat krijg je als antwoord sorry wij kunnen hier niets aandoen, ik hooo alsnog dat dit word opgelost als dit jullie service is valt alles toch ver te zoeken 3 jaar durend probleem opgelost 1x iets kunnen bestellen op het oud adres nu verhuist en niets meer!

Berichten (3)

bol.com

Naar: A. C.

02/10/2019

Goedemiddag Steffi,Zojuist probeerde ik je te bellen maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Afgelopen zaterdag heb je bij ons aangegeven dat je niet kunt kiezen voor achteraf betalen. Dit komt doordat de vorige bewoner in een incasso traject zit. Wanneer dit zo is kunnen we weinig betekenen. Erg vervelend natuurlijk! Je kunt wel altijd bestellen en met Bancontact betalen. Maar ik begrijp dat voor achteraf betalen soms een prettiger middel is. Dit kan pas weer wanneer de vorige bewoner zich uitschrijft.Om het leed toch wat te verzachten heb je overmorgen een leuke verrassing op je deurmat liggen. Ik hoop je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Ik wens je een fijne dag.Met vriendelijke groet,Maudbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.

A. C.

Naar: bol.com

02/10/2019

Beste,Wijkagent is hier langs geweest, de vorige huurder/ster haar adres staat hier niet meer dus ik snap dit niet.Mvg

A. C.

Naar: bol.com

02/10/2019

Beste,Wijkagent is hier langs geweest, de vorige huurder/ster haar adres staat hier niet meer dus ik snap dit niet.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform