Reeds aangetekend verstuurd...Beste,Wij hebben nu reeds ruim een jaar een Peugeot 5005 1.6 THP GT Line van ruim 45000€.Hiervoor had ikzelf een 508 HDI break van 2015 en mijn echtgenote een 308 gt line 1.2 130 hp van 2016 waarvan we beide tevreden waren en wat meteen ook de hoofdreden was voor de aanschaf van onze huidige 7 plaatser.Wanneer we gingen test rijden, notabene met een klant zijn wagen die nog niet was afgeleverd merkte wij reeds op dat het camera beeld zeer troebel was, de oorzaak hiervoor volgens de verkoper was het beschermingsproduct dat nog op de wagen zat wat op dat ogenblik een logische uitleg leek.Achteraf bij aflevering van ons nieuwe voertuig bleek dit dus niet te kloppen waarvoor ik reeds meerdere malen contact opnam met de dealer imacar Bornem. Het probleem zit zich echter in de kwaliteit van de camera's of het beeldscherm daar al jullie nieuwe wagens met dit probleem kampen.Bij de 308 van mijn echgenote was dit loepzuiver.2e opmerking de blindehoek waarschuwingen die in de zijspiegels oplichten werken zeer ondermaats, waar dit op mijn 508 en 308 van mijn echtgenote perfect werkte is dit hier absoluut niet het geval. Wanneer je er de handleiding erop naleest blijkt dit maar te werken bij een verschil van minder dan 20 of 30 km per uur?!!! Wat het dan ook nog niet altijd doet, in meerdere maten links maar ook niet steeds rechts.Wagen is hiervoor binnen geweest, hele dag maar hier werd niet of amper naar gekeken.Na blijvend aandringen van mij gaan ze nu langs links na het verlof de sensoren vervangen om te kijken of dit de oorzaak is.Het bijkomend probleem is dat het parkassist systeem amper werkt, in sommige gevallen detecteer hij de ruimte van een plaats voor een vrachtwagen wel, maar blijft aanmannen rechtdoor te rijden waardoor je de plaats gewoon voorbij rijd.Veelal ziet hij de plaats niet...Er was een probleem met de electrische kofferklep maar dit werd correct opgelost.Wanneer ik eind juni mijn wagen achterlaat voor onderhoud, en deze ophaal merk ik dat de bestuurderstoel ( elektrische) zich vastklikt. Had dit nog niet meegemaakt ondanks mijn echtgenote een andere programmatie heeft maar dacht dat de mekanieker de positie geweizigd had. Wanneer ik dit meld de week erop wanneer de wagen opnieuw binnen moest voor de gemaakte opmerkingen waarover hierboven melding heb ik dat medegedeeld. Bleek de stoel los te zitten...Dit alles heeft mijn vertrouwen in jullie merk flink in twijfel getrokken, waarbij nog komt dat ik voor de levering meerdere malen contact opnam met jullie online diensten betreffende de 8 traps automaat. Mijn leveringbon vermelde een 6 traps, maar ik hoorde via meerdere kanalen dat de nieuwe wagens met een 8 traps geleverd zouden worden. Dit werd mij tot 2x toe via bericht door de verantwoordelijke van jullie online dienst bevestigd.Graag had ik snel een oplossing gezien voor de problemen met de camera's , de dode hoek detectie alsook de parkassist.Ik contacteer jullie liever eerst via deze weg voor ik met mijn klacht via andere kanalen ga.De Clerck Bruno