Terug

problemen annulering/omboeken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: PAIRI DAIZA

31/08/2022

Beste, ik bestelde op 9/7/2022 een overnachting in The last Frontier. van 31/8-1/9.Door overmacht, collega die uitgevallen is in mijn thuisverplegingsronde, waardoor ik ALLE dagen moet werken, kan ik niet aanwezig zijn met mijn invalide moeder van 79 jaar (mss de laatste keer dat ze dit kan meemaken)Dit is een situatie van overmacht van mijnentwege!Per 17/8 , 25/8, 30/8 vraag ik per mail wat me te doen staat. Geen antwoord op mijn mails behalve deze van 30/8, waarbij aan het hoofdeinde stond DERDE MAIL, waar men antwoordt dat annuleren of omboeken onmogelijk is, tot 30 dagen voor de datum, maar iemand in de plaats zenden wel. Daarop geantwoord dat dit veel te laat werd medegedeeld! Een dag op voorhand!Toch krijg ik dan vandaag nog een telefoon waarom ik er nog niet ben!!??Dit is om een mens helemaal depressief te maken. Spijtig dat in de verkoopsvoorwaarden enkel Pairi daiza door overmacht kan annuleren en een persoon niet! Dit is onaanvaardbaar!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform