Terug

PROBLEMEN ANNULATIE & TERUGBETALING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Lastminute.com

17/03/2024

Geachte,op 18/01/24 bestelde ik vliegtickets via LastminuteAMS - BKK - UDTH en RETOUR.Daar ik reeds geruime tijd ziek thuis ben (sinds 03/02/24) steeds in stappen verlengd - heb ik sinds 16/03/24 geprobeerd om mijn reis te annuleren via de website van Lastminute.com - dit lukt echter NOOIT (6 pogingen - steeds (gefabriceerde ERROR-meldingen) - zie document als bijlage.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform