Terug

problemen afwerkingen + herstellingen + extra kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Caravancenter Desmet

22/01/2020

Beste, Ik bestelde bij jullie een New Jersey caravan in de periode 04/04/2019 voor perceel 263 te sunpark Wenduine, t.o.h heb ik nog steeds geen officieel factuur ontvangen en er werd klaar en duidelijk afgesproken voor een prijs all-in, dwz levering, plaatsing, en alle aansluitingen. Dakgoten werden aangesloten via uw onderaannemer op Sunpark Wenduine en er werd mij daarvoor 400 euro extra aangerekend, aangezien er werd afgesproken voor een prijs all-in, heb ik meegedeeld die extra kosten niet te betalen. Er werd toen beslist om al het materiaal van de aansluitingen van de dakgoten te verwijderen en dit zonder mij te verwittigen en zonder mijn akkoord om op mijn perceel perceel te betreden. Ook bij mijn zoon perceel 228 te Sunpark Wenduine werd er een prijs all-in afgesproken en krijgt hij ook een extra factuur van 400 euro aangeboden voor de aansluitingen van de dakgoten, terwijl er duidelijk staat in het verkoopcontract aansluitingen inbegrepen + dat zijn dakgoten wit zijn en jullie aansluitingen gewone goedkope grijze pvc aansluitingen, men zou verwachten dat jullie op ten minste ook witte aansluitingen zouden gebruiken + dat hij al 1 jaar wacht dat alle mankementen die al verschillende keren doorgegeven werden nog steeds niet hersteld zijn, vaatwasser nog steeds niet afgewerkt en dat zijn caravan zo scheef staat als een hak. Het is ongehoord voor een bedrijf als Desmet caravan dat er zo amateuristisch en slordig te werk gaat.

Berichten (2)

Caravancenter Desmet

Naar: D. M.

22/01/2020

Geachte MevrouwVoor zover als nodig wordt de inhoud van uw schrijven integraal betwist, het verbaast ons dan ook dat u de discussie heropent via TEST AANKOOP.Wij herhalen, plaatsen van dakafvoeren zijn geen aansluitingen van elektriciteit, riool, tv, water en gas . Daarboven zijn aansluiten nooit inbegrepen in de verkoopprijs van een stacaravan.Tenslotte is dit niet in onderaanneming gebeurd. De aannemer die dit bij u heeft uitgevoerd is aangesteld van de camping.De discussie die u aanhaalt voor uw zoon, ikzelf heb de stacaravan verkocht aan de heer Masure Michael, dossier is doorgeven aan onze raadsman.Hier zijn ook, plaatsen van dakafvoeren niet inbegrepen in de verkoopprijs.De stacaravan is geplaatst in februari 2019, dit betekent dat jullie '˜weken en maanden' later aan de oplevering van de stacaravan, plots zichtbare gebreken aankaarten, enkel en alleen om de factuur niet te moeten betalen, niet kunnen aanvaard worden.Zoals aangeven is dit dossier doorgeven aan onze raadsman en zullen wij afwachten, in ieder geval is de factuur geldig alsook de betalingsvoorwaarden, voor de laattijdige intresten.Jammer en tevens ongehoord dat wij op deze manier door jullie worden aangesproken en onze facturen niet correct worden betaald.Met vriendelijke groeten,Meilleures salutations,Best regards,Catherine Pauwels - DESMET CARAVANSOostendelaan 292 - 8430 MiddelkerkeTel. 059/313155 catherine@caravansdesmet.be Op 22 jan. 2020, om 16:17 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

D. M.

Naar: Caravancenter Desmet

22/01/2020

Beste Mevr Pauwels,Ik ben vorige week tot bij jullie in Middelkerke geweest, en daar kreeg ik een afspraak met de heer Desmet Yannick op Donderdag 16/01/2020, het exacte uur ging mij nog bevestigd worden, tot op heden heb ik nog steeds geen uur gekregen, ik denk dat dit al heel wat zegt over jullie manier van werken. Ik verneem dat u de zaak ook bij een raadsman heeft verwezen, zeer goed voor jullie, dit zegt ook veel over jullie professionalisme, toch wel heel vreemd dat er geen afspraak kan genomen worden met de heer Desmet Yannick om tot een onderling akkoord te komen!!!Alsook zijn de gebreken geen weken of maanden aangekaart maar vrijwel onmiddellijk en dit meermaals maanden aan een stuk, jullie werkmannen zijn zelfs verschillende keren foto’s komen nemen.Toch wel raar dat jullie mijn aansluitingen van mijn dakgoten wel uitvoeren en dat het bij mijn moeder via onderaannemer gaat en dat die onderaannemer dat wel met de witte koppelstukken werkt en dat een groot bedrijf als de uwe met amateuristische grijze koppelstukken werken en toch beide vragen de zelfde prijs 400 euro.Ik hoop alsnog een afspraak geregeld gezien met de heer Desmet Yannick, om alsnog een poging op een onderling akkoord.Mvg,Masure Michael


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform