Terug

Problemen afrekening elektriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Luminus

08/08/2023

In december 2022 liep mijn vorig contract (energie en gas) bij Luminus af. Dit werd verlengd. Op 07/03/2023 kreeg ik de afrekening van gas. Tot op heden heb ik nog altijd geen afrekening van elektriciteit gekregen. Gedurende de looptijd van mijn vorig contract heb ik mijn energieverbruik bijgehouden en volgens mijn berekeningen moet ik toch nog een aanzienlijk bedrag (+- 1000 EUR) terug krijgen. Ik heb al zeker tien keer gebeld naar de klantendienst van Luminus, waar ik altijd hetzelfde te horen krijg. Luminus zegt dat ze voorlopig onvoldoende gegevens van mijn elektriciteitsverbruik van Fluvius doorkrijgen en dat ze een dossier gaan opstarten. Als ik contact opneem met Fluvius, zeggen ze mij dat zij wel de nodige gegevens al hebben doorgestuurd naar Luminus.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform