Goedemiddag, ik had gisteren een zeer onaangenaam voorval in jullie winkel te Olen en had dit toch graag gemeld aangezien ik erg aangedaan was van de onvriendelijkheid waarmee ik behandeld werd. Gisterenavond kwam ik om 17h45 aan bij de winkel om mijn web-bestelling af te halen. De winkel is tot 18h open en in de mail die ik had ontvangen stond dat ik de bestelling gewoon tijdens de openingsuren kon afhalen. Helaas stond ik om 17h45 voor een gesloten deur. De verkoopsters stonden te praten en lachen achter de kassa en negeerde mijn aanwezigheid volledig. Na een paar keer teken doen kwam de verkoopster naar de deur. Ik vroeg of ik mijn reeds betaalde bestelling kon afhalen, ik vermelde hierbij dat ik de winkel niet meer zou ingaan en dus zeker voor 18h weg zou zijn. Beide verkoopsters weigerden mijn bestelling mee te geven, aangezien ze bestellingen maar tot 17h willen meegeven. Bovenop het feit dat ze erg onvriendelijk waren, was ik verbaasd dat ik mijn bestelling niet mee kreeg. Als een winkel 18h heeft als sluitingstijd verwacht ik, als klant, dat ik tot 18h in de winkel terecht kan. Er wordt ook nergens vermeld dat het afhalen van bestellingen enkel tijdens bepaalde tijdsblokken kan. Als ik namelijk geweten had dat ik maar op beperkte uren kan afhalen had ik de bestelling niet in de winkel laten leveren, gezien ik lange werkdagen maak. Naar mijn gevoel was dit geen correcte manier van handelen. Ik wou dit dan ook graag meegeven zodat andere klanten hopelijk niet met hetzelfde voorval te maken krijgen. Helaas lukt het mij niet om jullie rechtstreeks te contacteren. Zowel via facebook als telefonisch krijg ik geen reactie. Ik vind het belangrijk dat dit voorval grondig bekeken wordt.