Terug

Problemen activatie modem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Telenet

20/12/2023

Beste,Reeds een lange periode ondervonden wij problemen met de internetconnectie. Na contact te hebben gehad met de klantendienst kwam er een technieker langs die de connectie nakeek. Uit dit nazicht bleek dat de modem best vervangen werd. Deze moesten we gaan inruilen bij een telenet-shop. Gisteren (19 december) hadden we de tijd om de modem te gaan omruilen. Er werd ons ter plaatste gezegd dat we de modem pas meekregen nadat er bevestigd werd dat de modem geactiveerd was. Hiervoor moesten we bijna 2 uur ter plekke wachten. Uiteindelijk kregen we de modem mee naar huis en begonnen we aan de installatie. Dit bleek meteen niet te lukken. Opnieuw namen we contact op met de klantendienst waar we de melding kregen dat de modem niet geactiveerd was.Ze moesten contact opnemen met de technische dienst om dit te activeren maar konden deze dienst niet bereiken. Doodleuk kreeg ik de mededeling dat ik dan maar een uurtje later opnieuw bellen.Het spreekt voor zich dat ik hiermee niet akkoord was en dit een enorm slechte dienstverlening vind. Na aandringen werd er mij beloofd dat de medewerker ons binnen het uur ging terugbellen om het probleem te verhelpen.Dit werd niet gedaan dus belde we opnieuw naar de klantendienst. Nog steeds konden we niet verder geholpen worden voor de activatie met als gevolg dat we totaal geen internetverbinding meer hadden sinds 19 december vanaf 15u00.Ook vandaag merken we dat de modem nog steeds niet actief is. Het is enorm ergerlijk dat we bijna 24 uur geen internetverbinding hebben waarvoor we betalen.De helpdesk heeft steeds de informatie dat de diensten het te druk hebben en ons niet kunnen helpen. Daar heb ik als klant echter totaal geen boodschap aan. We betalen voor een dienstverlening die reeds maanden problematisch is en als er eindelijk een suggestie komt om het probleem te verhelpen, zijn jullie niet in staat om op een degelijk manier een modem te activeren.Resultaat: geen internetverbinding met als gevolg dat mijn dochter, die regelmatig van thuis uit werkt en een degelijke verbinding nodig heeft, haar werk amper kan verrichten. We verwachten dan ook dat de modem vandaag nog wordt geactiveerd en een degelijk compensatie voorgesteld wordt. Als jarenlange trouwe klant wordt je absoluut niet beloond en vraag je jezelf af waarom je nog klant blijft bij Telenet.GroetenSaïda

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. M.

21/12/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=LKHLMJ3rI4Z%2BHvp9RaLJJXrLIqfbfXuI8LH2BTXx7t6zKzhH6FW_I0CQe2DIhaAFGVCEq26_e1AFDsY4RuJAYZZk6L2LLN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform