Mijn moeder is opgenomen in ene RVT begin Nov en had onmiddellijk aanvraag voor aansluiting gedaan bij proximus, was voorzien voor 7 Dec, gisteren heeft de technieker zich zogezegdaangemeld en is terug vertrokken met als reden, bewoner niet aanwezig, terwijl in het home 186 bewoners zijn die vanwege permanent aanwezig zijn, naast nog eens een 60-tal personeelsleden en een receptie die 24/24 bemand is. Het RVT was verwittigd en een technieker van het RVT stond klaar om de technieker van Proximus bij te staan. Dit is gewoon lachen met de mensen en zeggen dat service hen niet interesseert. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met het call center en die persoon vertelde me dat het opgegeven adres inderdaad juist was. Hij zei dat iemand me ging opbellen om een nieuwe afspraak te maken, hij vertelde me dat het waarschijnlijk terug een maand zou duren. Tot op heden nog niet gecontacteerd en waarschijnlijk, volgens de persoon in het call center terug een wachttijd van 1 maand. Ik vind dit ronduit ONPROFESSIONEEL en schandalig. En ondertussen maar eclame maken met de slogan: Corona, Proximus helt u door de crisis heen. Mijn moeder zit in een RVT en door de Covid crisis verstoken van alle bezoek op 1 persoon na. Haar enig contact met de buitenwereld zijn de familieleden die haar telefonisch kunnen bereiken, en na een lange wachttijd van één maand komt er minstens nog een extra maand uit door de gebrekkige dienstverlening van Proximus, DANKUWEL PROXIMUS. Mijn moeder was jarenlang uiterst tevreden over de diensten van Telenet en ze is nog zelfs niet aangesloten bij Proximus en de problemen beginnen al. Toch maar eens aankloppen bij de Directie indien ze niet gaan overschakelen op Telenet? Trouwens het personeel vertrouwde me toe dat de problemen met aansluitingen bij Proximus legio zijn en ook niet tevreden van hun dienstverlening naar andere bewoners toe. Al geprobeerd te mailen naar Proximus maar hang er hoeploos lang ana de lijn zonder maar één persoon aan de lijn te krijgen. Dan maar geprobeerd te mailen maar dat lukt ook niet want het systeem herkent mijn email niet (waarschijnlijk omdat het een telenet adres is???) maar krijg wel een mail van Proximus op hetzelfde emailadres om te zeggen dat er geen bewoner aanwezig was toen de technieker zich aanbood gisteren ... strange ... Een valse start dus en wat erger is je laat een eenzame bejaarde die al een maand lang aan het wachten was op een verbinding met de buitenwereld gewoonweg in de kou staan, je beloofde telefoon die mij gisteren reeds was beloofd heb ik nog altijd niet ontvangen, ik kan je niet emailen en de lijnen zijn hopeloos bezet ....shame on you Proximus!!!!!!