We hebben beslist om met het bedrijf over te stappen van Telenet naar Proximus voor internet, TV en vaste telefonie. Voor mobiele telefonie zijn we reeds klant bij Proximus. De aansluiting werd ingepland op 10 januari tussen 8 en 12u30. Er is echter niemand komen opdagen, zonder verwittiging. In de namiddag stond bij de afspraak plots 'technisch niet mogelijk'. Intussen heeft Proximus wel al sinds dinsdag 9 januari mijn VOI¨P opgezegd bij Fonzer, om dit zelf aan te bieden. Gevolg is nu wel dat we nog steeds geen aansluiting hebben, maar sinds 9 januari voor het gehele kantoor ook niet meer bereikbaar zijn via telefoon (want VOIP opgezegd). Er is mij al herhaaldelijk beloofd een nieuwe aansluitingsdatum door te geven, of beloofd mij te contacteren, maar tot op heden is het vooral windstil bij Proximus. Verder dan 'er is een ticket aangemaakt' lijkt men al anderhalve week lang niet te geraken. Dit moet eerstdaags worden opgelost, zoniet kan ik met het kantoor niet anders dan juridische stappen te ondernemen en de overeengekomen overstap terug te draaien.