Terug

Problemen aansluiting en onbereikbaarheid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: Proximus

19/01/2024

We hebben beslist om met het bedrijf over te stappen van Telenet naar Proximus voor internet, TV en vaste telefonie. Voor mobiele telefonie zijn we reeds klant bij Proximus. De aansluiting werd ingepland op 10 januari tussen 8 en 12u30. Er is echter niemand komen opdagen, zonder verwittiging. In de namiddag stond bij de afspraak plots 'technisch niet mogelijk'. Intussen heeft Proximus wel al sinds dinsdag 9 januari mijn VOI¨P opgezegd bij Fonzer, om dit zelf aan te bieden. Gevolg is nu wel dat we nog steeds geen aansluiting hebben, maar sinds 9 januari voor het gehele kantoor ook niet meer bereikbaar zijn via telefoon (want VOIP opgezegd). Er is mij al herhaaldelijk beloofd een nieuwe aansluitingsdatum door te geven, of beloofd mij te contacteren, maar tot op heden is het vooral windstil bij Proximus. Verder dan 'er is een ticket aangemaakt' lijkt men al anderhalve week lang niet te geraken. Dit moet eerstdaags worden opgelost, zoniet kan ik met het kantoor niet anders dan juridische stappen te ondernemen en de overeengekomen overstap terug te draaien.

Berichten (3)

Proximus

Naar: B. K.

22/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de firma Boxar Architecten in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch door onze sales afdeling op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-19-17.25.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005216226] Ref. [THREAD_ID:1921005216226]

B. K.

Naar: Proximus

27/01/2024

Intussen zijn we opnieuw een week verder en nog steeds zit het gehele kantoor zonder telefoon, intussen al sinds 9 januari.Het enige dat intussen is gebeurd is per mail een 'bevestiging van gewijzigde diensten', maar die eigenlijk hetzelfde is als hetgeen eind december al werd goedgekeurd.Vinden jullie dat echt normaal ? Ik kan nu echt niets anders meer dan Proximus aangetekend in gebreke stellen.

Proximus

Naar: B. K.

12/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-27-09.02.20.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005845023] Ref. [THREAD_ID:1921005845023]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform