Terug

Problemen 4G

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

04/07/2019

Geachte, Samenvatting van probleem Gsm zoon : 047933479527/2 reeds 3 sim kaarten, 4 G werkt niet.Door technische dienst opgebeld: alles lijkt ok.4 G werkt nog steeds niet.28 /2 : proximus laat weten dat dit probleem komt omdat 4G opgebruikt is. Dit is niet zo, maar kan dit niet aantonen. 6/3 zelfde terugkerend probleem Ondertussen werkt 4 G soms en soms niet.7/6 : gsm warm, foutmelding Geen Simkaart, gsm valt uit, kan niet meer opgestart worden.Toestel wordt opgestuurd voor reparatie. Ondertussen melding gekregen dat gsm opgestuurd is naar extern bedrijf. Vandaag 4/7 nog steeds geen nieuws.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. D.

04/07/2019

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamRef. [THREAD_ID:192956329635]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform