Terug

Problematische internet aansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Proximus

11/01/2024

Toen ik dit huis kocht, sloot Proximus vast internet aan en startte ik de maandelijkse betalingen.Mijn verbinding was echter zwaar problematisch. Af en toe werkte het, sommige dagen had ik meerdere reboots per kwartier, er waren ook maanden waarop ik niet op internet geraakte - maar wel het volledige bedrag moest betalen.Na heel veel resets op afstand en checks en vervangingen in huis - waar geen echt probleem gevonden werd, maar wel pogingen om het op te lossen bleek dat de aansluiting in de externe verdeelkast nooit afgewerkt was. De draadjes zaten los en maakten soms contact. Dit werd gecorrigeerd en sindsdien heb ik meestal een verbinding.Nu is ‘meestal’ nog steeds niet ideaal. Als ik thuis werk en alles reboot, val ik weg uit meetings, heb een tijd geen toegang tot data enz. Het voorbije uur gebeurde dit bijvoorbeeld drie keer.In mijn huis is het voorbije jaar alles vervangen / nagekeken door verschillende Proximus medewerkers en werd nooit een echt probleem gevonden.Aan de Proximus kant werden al meerdere problemen gevonden.Ik hoop dat Proximus de ‘externe verbinding’ eindelijk volledig in orde brengt. Naast een technische oplossing lijkt het me billijk dat Proximus me mijn abo van voorbije jaren compenseert wegens de slechte en regelmatig ontbrekende verbinding.

Berichten (5)

Proximus

Naar: S. M.

15/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klacht van mevrouw Sabine Mertens in behandeling genomen,maar hebben niet de correcte klantengegevens (klantennummer,contactnummer),dus momenteel kunnen we mevrouw Mertens langs deze weg niet bereiken.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-14.16.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004971120] Ref. [THREAD_ID:1921004971120]

S. M.

Naar: Proximus

21/01/2024

Mijn gegevens zijn 606733093, 03/4807247 en mijn contactnummer is 0472/680764.

Proximus

Naar: S. M.

24/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben geen gegevens meer ontvangen van de klant,wij hebben deze case daarom intern afgesloten,indien toch nog vragen en problemen mag de klant zelf terug contact opnemen met Proximus.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-14.16.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005275258] Ref. [THREAD_ID:1921005275258]

S. M.

Naar: Proximus

24/01/2024

Beste Proximus, ik heb mijn gegevens doorgestuurd op 21 januari!Wanneer ontvang ik eindelijk mijn geld terug van de jaren met te slechte verbinding?Vanaf wanneer wordt mijn verbinding volledig betrouwbaarder?Mvg,Sabine

Proximus

Naar: S. M.

26/01/2024

Beste heer Decoster,ik ontving de klacht van mevrouw Mertens hieronder waarvoor dank.Mag ik u vragen of u over een klantnummer van Proximus beschikt voor mevrouw Mertens, of eventuele adres-of contact gegevens?Op basis van de huidige informatie kunnen we mevrouw Mertens niet contacteren bij gebrek aan contactgegevens of adres of klantnummer om haar te contacteren.Ik dank u bij voorbaat voor het gevolg dat u hieraan wil geven.Met oprechte groeten,DannyContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-24-13.01.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005342587] Ref. [THREAD_ID:1921005342587]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform