Toen ik dit huis kocht, sloot Proximus vast internet aan en startte ik de maandelijkse betalingen.Mijn verbinding was echter zwaar problematisch. Af en toe werkte het, sommige dagen had ik meerdere reboots per kwartier, er waren ook maanden waarop ik niet op internet geraakte - maar wel het volledige bedrag moest betalen.Na heel veel resets op afstand en checks en vervangingen in huis - waar geen echt probleem gevonden werd, maar wel pogingen om het op te lossen bleek dat de aansluiting in de externe verdeelkast nooit afgewerkt was. De draadjes zaten los en maakten soms contact. Dit werd gecorrigeerd en sindsdien heb ik meestal een verbinding.Nu is ‘meestal’ nog steeds niet ideaal. Als ik thuis werk en alles reboot, val ik weg uit meetings, heb een tijd geen toegang tot data enz. Het voorbije uur gebeurde dit bijvoorbeeld drie keer.In mijn huis is het voorbije jaar alles vervangen / nagekeken door verschillende Proximus medewerkers en werd nooit een echt probleem gevonden.Aan de Proximus kant werden al meerdere problemen gevonden.Ik hoop dat Proximus de ‘externe verbinding’ eindelijk volledig in orde brengt. Naast een technische oplossing lijkt het me billijk dat Proximus me mijn abo van voorbije jaren compenseert wegens de slechte en regelmatig ontbrekende verbinding.