Ik had jaren geleden een contract afgesloten met Lampiris voor het onderhoud van mijn gasketel. Maandelijks werd er 5,99 eur via domiciliëring geïnd hiervoor en na twee jaar vond er dan een onderhoud plaats van de gasketel. Laatste onderhoud vond plaats in augustus 2021. Nadien nam TotalEnergies dit contract over van Lampiris en werd er ook doorgegaan met de maandelijkse inning via domiciliëring door heating Total energies. Normaliter zou ik verwittigd worden dat er een twee jaarlijks onderhoud van de gasketel zou nodig zijn en ingepland worden. Maar dat is op datum van heden niet gebeurd, Begin november 2023 nam ik herhaaldelijk contact op met Total Energies, op verschillende wijzen (chat, telefonisch op verschillende telefoonnummers (na eindeloos wachten geraak je dan- als je geluk hebt - ergens binnen waarna je aan de persoon die je dan contacteert steeds opnieuw je verhaal moet doen. En dan zegt dat je via de klantenzone moet een afspraak maken voor een in te plannen onderhoud van de gasketel. Maar dat is precies het probleem : in die klantenzone vind ik geen contract voor het ketelonderhoud terug. Vroeg stond dat daar wel in, maar nu is dat verdwenen. Dus via de klantenzone kan ik geen concrete vraag om een onderhoud doen, noch een afspraak daarvoor maken. Ik heb hen dat ook zo meegedeeld Ik heb daarover reeds talloze telefoontjes gepleegd via diverse nummers maar tot op heden kwam er geen afdoende reactie/oplossing uit de dus. Bovendien sta je telkens minutenlang (soms een uur!) in wacht. Eenmaal werd mij meegedeeld dat ik moest bellen naar het nummer 02/3461696 ... Wat ik ook deed. Maar daar geraak je nooit binnen. Na een hele tijd bellen spring de telefoon gewoon af en sta je terug naar af .... Vandaag nam ik andermaal contact op met Totalenergies via het telefoonnummer 02/486.22.00. Er werd mij toe meegedeeld dat er een dossier zou worden opgesteld, en dat men mij deze week nog zou terugbellen. En als ik vrijdag nog niks zou vernomen hebben ik maar moest terugbellen op het nummer 02/486.22.00. Ik wacht dus af.Aangezien Totalenergies heating sinds augustus 2021 maandelijks 5,99 eur van mijn rekening heeft afgenomen (contract was 5,99 eur/maand x 24 maanden en dan zou onderhoud ingepland worden - wat dus niet gebeurd is...) wil ik prioritair dat een zo vlug mogelijk een onderhoud van de gasketel zou ingepland worden en dat men duidelijk communiceert hoe /op welke wijze dat concreet kan en moet gebeuren naar de toekomst toe. Indien dit niet zou kunnen wil ik dat alle ingehouden bedragen die geen aanleiding gaven tot enige tegenprestatie (laatste onderhoud dateert van 31 augustus 2021!) worden terugbetaald en er een einde zou worden gesteld aan het eerder (initieel met Lampiris) afgesloten contract zoals overgenomen door TotalEnergies).