copie van schrijven naar emma. Naar twee adressen verstuurd:klanten.oplossingen@emma.be + service@emma-matras.be---------- Forwarded message ---------Van: Martine Mannaerts [mmannaertsb@gmail.com]Date: vr 1 dec 2023 om 14:37Subject: ingebrekestelling nog niet opgehaalde matras en terugstortingTo: Emma Service [service@emma-matras.be], [klachten.oplossingen@emma.be]AANGETEKENDE ZENDINGGoede morgen allen, Op 26/10 hebben we van jullie twee dezelfde matrassen en twee facturen ontvangen van 700,68 euro.Deze bedragen zijn ook op 27/10 van onze rekening afgegaan.We zijn ondertussen meer dan een maand verder en de matras staat nog steeds in onze gang waardoor u het bedrag ook nog steeds niet hebt kunnen retour sturen.Wie hier een fout heeft gemaakt, daar ga ik zelfs niet meer over in discussie maar een feit is dat we tot op heden steeds verschillende termijnen ontvangen voor de ophaling van deze matras en de terugbetaling van 700,68 euro. Hier werd al enige communicatie voor verstuurd maar tot op heden nog zonder succes. In bijlage alvast een copie van al deze communicaties en een copie van desbetreffende factuur met referentie van de terug op te halen matras.Met dit schrijven stellen wij u in gebreke en geven we u 8 dagen de tijd om de ophaling van deze matras te regelen en bovendien ook het betaalde bedrag terug over te schrijven naar onze rekening.Als wij geen gevolg aan dit schrijven ontvangen, dan zullen de advocaten van testaankoop dit verder overnemen.Ik hoop nog steeds dat dit eerder en zonder meer kan worden afgehandeld en dat iedereen een tevreden eindejaar mag hebben.Fijne middag nog!MvgMartine Mannaerts