Terug

Problem met opzegging van Parship abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: PARSHIP

13/07/2022

Beste,Ik heb een maand geleden inschrijven bij Parship.be om uit te proberen. Ik had gekozen om voor een maand te proberen. Nu zeggen ze dat ik een dienst hebt voor 12 maanden. Ik ben helemaal niet tevreden met parship en wil mij uitschrijven. waarom moet ik voor een dienst betalen die ik niet gebruikt. Graag zal ik mijn willen opzeggen bij Parship.be.Het is blijkbaar een gekend probleem bij parship. Ik zie veel klachten op internet over abonnement opzeggen. Graag wil ik dat test-aankoop mij helpen om mijn dienst op te zeggen bij Parship.be.Met vriendelijke groeten,Kelvin Johnson

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: K. J.

16/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform