Terug

Problem met dossier in NBB

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Buy Way

12/06/2022

Hello On 28/08/2019 I took loan from your credit card for 1250 euro. I paid back it on 17/09/2019 with extra interest. You send my credit to National Bank of Belgium and didn’t write end date. I’m still on back list on national bank because of you. Make it clear because didn’t change from 2019. Sincerely.

Berichten (3)

Buy Way

Naar: K. K.

15/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. K.

Naar: Buy Way

20/06/2022

Goedemorgen,In 2020 heb ik een opzeggingsbrief per post gestuurd. Ik heb de opzegging ook via een online account verstuurd. Ik heb ook per e-mail gestuurd. GEEN opzegging werd geaccepteerd. Maar mijn account op uw site is geblokkeerd! U reageert niet op de e-mail. Niemand wil Engels spreken op de hotline. Het is nog 20 minuten om te bellen. Gelieve de e-mail met mijn dossier te controleren en alles af te sluiten en het dossier te corrigeren bij de Nationale Bank. Met vriendelijke groeten.

Buy Way

Naar: K. K.

22/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform