Terug

Probleem Werchter Boutique 2020 Taylor Swift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Ticketmaster.be

31/01/2022

Beste, Op 25 september 2019, één van de eerste dagen van de verkoop, kocht ik drie tickets voor mij en twee vrienden om naar Taylor Swift te gaan kijken op Werchter Boutique 2020. Helaas is dit niet kunnen doorgaan door de Coronapandemie. Er is in eerste instantie geopperd dat we een krediet gingen ontvangen te gebruiken in het Werchter park in de komende twee jaar. Vorig jaar is echter beslist dat deze, indien geen reactie op hun mail, worden omgezet naar tickets voor de 2022 editie zonder Taylor Swift. Hierdoor kon er nog een voucher worden aangevraagd tot 13 december, allemaal goed en wel mocht deze mail, net zoals quasi alle mails van ticketmaster niet in mijn spam terecht gekomen zijn. Hierdoor zijn de tickets niet tijdig omgezet in vouchers.Ondertussen heb ik al enkele mails gestuurd naar ticketmaster, maar zij willen mij op geen enkele manier verder helpen. De tickets voor Werchter Boutique 2022, een evenement waar ik nooit een ticket voor zou hebben gekocht tenzij Taylor Swift nog zou komen, blijven dus gewoon als oplossing. Ik heb hun dan gewezen op de informatie die te vinden is op de FOD economie en hun eigen website dat het evenement een gelijkaardig evenement met dezelfde essentiële kenmerken moet zijn. Verder specifiëren ze nog: In bepaalde gevallen kunnen de hoofdartiesten die aangekondigd waren voor het oorspronkelijke evenement worden beschouwd als een “essentieel kenmerk”. In mijn ogen is hier dus niet aan voldaan met het omzetten naar een editie waar ik zelf geen ticket voor zou kopen. Zelf heb ik al meerdere pogingen ondernomen om een oplossing te vinden en zijn mijn verwachting redelijk, helaas wel nog zonder resultaat.Alvast bedankt voor jullie hulp.Met vriendelijke groeten, J. C.

Berichten (1)

Ticketmaster.be

Naar: J. C.

31/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo,Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster.Heb je een vraag over een bestaande bestelling?Klik dan hier en volg de instructiesHeb je geen bestelling bij Ticketmaster?Dan kan je hier contact met ons opnemen. We monitoren geen berichten naar dit e-mailadres, dit verzoek werd gesloten. Neem contact met ons op via één van deze opties.Met vriendelijke groeten,Ticketmaster. trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KZQ40Q-P9EP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform