Terug

Probleem weigeren te herkennen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Cowboy

19/08/2022

Ik heb een elektrische fiets besteld 24 jan. Ik heb de fiets geleverd gekregen 31 jan.Ik Heb direct een mail gestuurd naar hun om problemen vast te stellen met de fiets namelijk:- Gsm kan niet conecteren met de fiets- Roest in rondellen in het stuur- rubber ring in de vork van het voorwiel- rem blokkjes vervangen na 2 weken want het waren al oude die erop zaten- cover van de batterij 9beutycover0 was kopot geleverd en moest vervangen worden- torque sensor kapot na paar maand en na vervangen een week later weer kapot- motor cover vervangenIk heb al deze problemen zelf moeten aankaarten en veel mails moeten sturen en discuseren om dit in orde te krijgen.Nu het grootste probleem heb ik 31 jan de dag dat ik de fiets kreeg aangegeven. namelijk, De fiets is niet gebalanceerd deze valt naar de rechterkant.Je moet hiervoor tegen sturen en na lange afstanden begint dit pijn aan de knieeen en rug te geven.Ik heb enorm veel mails gestuurd dit probleem aan te kaarten en cowboy heeft het eerst gezegt dat dit in orde zal komen en na enkele techniekers langs te laten komen zijn ze het probleem uit de weg gegaan door niet te antwoorden op mijn vraag of te zeggen dat dit 'normaal' is.Dit is echter niet normaal. Ik heb een partner met een fiets van het zelfde merk en dit probleem is niet aanwezig, Ik heb een vriend met een cowboy fiets en hier ook is het probleem niet aanwezig, ik heb op een fiets van een cowboy technieker mogen rijden en hier was dit probleem ook niet aanwezig, Ik heb andere merken getest en ook hier is dit niet aanwezig en laatste heb ik aan fietsmakers gevraagt of dit normaal is en dit is niet 'normaal'.Ik heb hun meerdere malen gevraagt als ze het probleem niet kunnen oplossen ik een retour wil. Na dat ze het probleem niet konden oplossen en het probleem ontwijken vertellen ze me nu dat ze geen retour kunnen doen omdat de aankoop al langer dan 30 dagen geleden is.Ik vind dit geen fair mannier van zaken doen. Ze hebben me maanden aan het lijntje gehouden zodat ik geen retour kon doen en nu ontwijken ze me en doen geen retour meer.Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform