Mijn vader kon geen aanvraag tot terugbetaling indienen van zijn geannuleerde vlucht die hij via Cheap Tickets bij Ryanair boekte.Er zou een uniek email adres aangemaakt zijn en via dat email adres + het reserveringsnummer moet hij inloggen bij Ryanair. Echter staat dit unieke door Cheap Tickets gecreëerde inactieve email adres nergens vermeld in de bevestingsmail.Omdat ik zelf ook een ticket boekte voor een vlucht die vooralsnog niet geannuleerd werd, ging ik kijken of ik zelf mijn vlucht bij Ryanair kon beheren.In mijn bevestingsmail van Cheap Tickets stond:2. Gebruik je eigen, persoonlijke, email adres dat je voor je boeking hebt gebruikt+ het reserveringsnummerHier was ik dus al een stap verder want ik beschikte over mijn eigen email adres gegevens. Echter is mijn vlucht niet op te sporen op de Ryanair website. Opzoeking levert het volgende op:Het spijt ons, we kunnen je boeking niet vinden. Controleer of het reserveringsnummer en e-mailadres correct zijn. Het reserveringsnummer is een serie van 6 letters en cijfers en is te vinden in de bevestigingse-mail van je boeking.Ryanair krijgt bijzonder veel klachten maar ik heb de indruk dat de fout hier bij Cheap Tickets ligt.