Terug

Probleem verwerking betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

02/11/2023

Beste, ik betaalde €74,01 voor in rand vermelde bestelling op 16/10/2023. Eerst kreeg ik een melding dat er nog een bedrag openstond. Na contact per mail gaf men toe dat de betaling aan een verkeerde bestelling gekoppeld werd (bestelling 02/2022!) . Deze bestelling werd geretourneerd, waarvan een bewijs voor handen is “retour goed ontvangen - geen openstaand saldo meer”.Daarna heeft men nog een bedrag afgeboekt en blijkt de openstaande schuld €21,99 te zijn… na meerdere mails mét mijn bankbewijs blijft men opperen dat er een openstaande schuld is. Men weigert deftig na te kijken waar mijn REEDS gestorte €21,99 naar toe geboekt is.Ik heb het bewijs van betaling van €74,01 mét de vermelding van het correcte bestelnummer.Er werd niets gererourneerd, volledige bestelling werd betaald. Gemakkelijker kan het de boekhouding niet gemaakt worden.Graag diepgaand onderzoek en per kerende een rechtzetting.Met vriendelijke groet,Bianca Annemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform