Beste,Ik had gisteren 13/9 problemen met mijn CI+ module kaartje (CA ID 173054004359). Ik volg de instructies op de televisie. Na een uurtje bel ik naar telenet omdat het niet inorde kwam.De man van de klantendienst zei wat ik allemaal moest doen, ik volg zijn instructies.De man zei moest het niet in orde, dat ik naar een Telenet winkel moest gaan en dat ik het kaartje mag laten omruilen. Hij ging dit ook in het systeem zetten. (?) Iedereen in huis heeft heel het gesprek mee gevolgd vermits de speaker opstond.Vandaag (14/09)ben ik naar de Telenet winkel Antwerpen Meir gegaan. De man daar zei me dat ik voor een nieuwe kaartje moest betalen / dit was het tegenover het verhaal van de klantendienst. Ik kon een nieuw kaartje krijgen voor €69.Ik zei dat ik met de klantendienst had gebeld en dat we het gratis konden vervangen. De medewerker wou ons enkel mits betaling veranderen.Helemaal in de drukte naar de Telenet winkel in Antwerpen Meir voor niets! We hebben nog iets anders te doen.Jullie beloven iets en als het puntje bij paaltje is, is het niet waar. We hebben de afgelopen 3 maanden met Telenet problemen gehad. Niet alleen wij, maar ook bij mijn tante. Service is soms ver te zoeken.