Probleem verkeerde matras + verkeerde matras op bestelbon
Aard van probleem:
AndereKlacht
A. V.
Naar: Swiss Sense
Beste , op 2/8/2018 bestelden wij een volledige boxspring met nachtkastjes en accesoires in een winkel in knokke. We hebben toen aan de verkoopster gezegd dat ik een rugpatient ben en de hardste topper nodig heb . Ze heeft een topper op de bestelbon getypt , de hardste vertelde ze ons . Ondertussen is gebleken 1 van de zachtste toppers en ook de duurste .Bed wordt geleverd op 5/12/2018 . Omwille van schilderwerken in de kamer leggen we de topper in een andere kamer ( zat in een rol, dus kon ik niet zien ) . Op 7/7/2018 verhuizen we en leggen we de topper op het bed . Die blijkt bijna 10 cm te klein en zeer zeer zacht . Ik bel met de winkel ( een zeer onbeleefde mevr aan de tel ) zei dat de topper met liggen groter zou worden.De topper is zacht . Ik als rugpatient dien na enkele weken al kine te volgen vanwege topper probleem . Ondertussen blijven we swiss sense knokke contacteren . We hebben verschillende keren gebeld , langsgegaan met telkens hun belofte , er zal u iemand contacteren .In augustus 2019 , nam ik via mail contact . Swiss sense knokke doet niets ... er komt in september 2019 , 10 maand later een monteur . Die bevestigd , we hebben een te kleine en bovendien verkeerde topper gekregen . Topper van factuur is niet dezelfde . Bovendien is topper die op bestelbon staat de duurste en de zachtste . Verkoopster heeft aan haar kassa gedacht en niet besteld wat we gevraagd hebben . Nochtans heb ik wel meer of 10 keer gevraagd of het zeker de hardste topper was . Ik ken niks van al die namen en ga af op vertrouwen .We gaan terug naar de winkel maar nu in Brugge . Daar raden ze een harde topper aan , deze is echter iets meer dan 800 euro goedkoper . Ze vinden de omruiling al een geste en willen geen centen terug geven .Dit vinden wij niet eerlijk . We zijn oneerlijk bediend geweest door de verkoopster . Ze heeft ons het duurste laten betalen ipv hetgeen we gevraagd hebben . Op hun bestelbonnen en facturen staan geen bedragen , enkel namen waar een leek niets van kent .Ik heb 10 maand blijven swiss sense contacteren , met de nodige frustratie tot gevolg , na geen gehoor van swiss sense . We stonden met ons rug tegen de muur want alles is al betaald. Wij slapen al 10 maand op een verkeerde topper , zelfs niet diegene waarvoor we betaald hebben . Mijn nachtrust is al 10 maand slecht met alle medische gevolgen. Ik verwacht op zijn minst , mijn centen terug van de topper en als compensatie de nieuwe harde topper .We hebben ten slotte een volledig bed met accesoires gekocht . Achteraf in de winkel heb ik alles gekocht van dekbedovertrek , donsdeken , molton , hoeslakens .
Berichten (11)
Swiss Sense
Naar: A. V.
DATA NOT AVAILABLE
Swiss Sense
Naar: A. V.
DATA NOT AVAILABLE
A. V.
Naar: Swiss Sense
Beste ,We hebben nog steeds geen terugstorting gekregen . Ook was er een afspraak gemaakt voor omruiling op donderdag 3/10 . Er is niemand komen opdagen . Na verschillende telefoontjes had blijkbaar de medewerker ons vergeten op de planning Te zetten terwijl ze ons wel gebeld had dat er op die dag iemand ging komen .Voorlopig staan we op de planning voor vandaag . Hopelijk komt er ook iemand want zo moeten we 2 keer een dag verlof opnemen. Ik verwacht van u een terugbetaling van het verschil in prijs van beide matrassen .Een tegemoetkoming voor de geleden schade = doktersbezoeken , kini beurten en massage omwille van de verkeerd geleverde matras en duur van 10 maanden ! Waarin dit opgelost kan worden .Tegemoetkoming om verlof te nemen voor een geplande levering terwijl niemand kwam.Gelieve mij asap hierover te contacteren.Mvg ,Anneke van troyen - denon0477295460
Swiss Sense
Naar: A. V.
DATA NOT AVAILABLE
Swiss Sense
Naar: A. V.
DATA NOT AVAILABLE
A. V.
Naar: Swiss Sense
Beste, we hebben dit bedrag ontvangen . Dit is het verschil van aangerekende matras en werkelijke matras . Echter had de verkoper ik brugge nog een compensatie beloofd voor de geleden schade. 1 jaar van kastje naar de muur gestuurd , verschillende beurten bij kinesist , pijnlijke nachten ,... . Compensatie hebben we nog niet gekregen . Graag uw oplossing .
Swiss Sense
Naar: A. V.
Beste meneer en/of mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht aan Swiss Sense, wij hebben deze in goede orde ontvangen.Wij streven ernaar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard eenpassende oplossing.Heeft u een algemene vraag? Op onze website: [h̲t̲t̲ps̲:w̲w̲w̲.s̲w̲i̲s̲s̲s̲e̲n̲s̲e̲.b̲e̲/k̲l̲a̲n̲t̲e̲n̲s̲e̲r̲v̲i̲c̲e̲/s̲e̲r̲v̲i̲c̲e̲-e̲n̲-c̲o̲n̲t̲a̲c̲t̲/v̲e̲e̲l̲ge̲s̲t̲e̲l̲d̲e̲-v̲r̲a̲ge̲n̲][1] vindtu algemene informatie en de antwoorden op veel gestelde vragen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet, KLANTENSERVICEWij zijn bereikbaar op Ma-Vr: 08.30 - 17.30 uur[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.swisssense.be/)SWISS SENSET: +32 (0) 800 398 04E: contact@swisssense.be [i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] [w̲̲w̲̲w̲̲.s̲̲w̲̲i̲̲s̲̲s̲̲s̲̲e̲̲n̲̲s̲̲e̲̲.b̲̲e̲̲](h̲t̲t̲p:w̲w̲w̲.s̲w̲i̲s̲s̲s̲e̲n̲s̲e̲.b̲e̲)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.facebook.com/SwissSenseBE/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:twitter.com/SwissSense)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.instagram.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:nl.pinterest.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.linkedin.com/company/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.youtube.com/user/TheBedmakers)---------------------------------------------[1] s:www.swisssense.be/klantenservice/service-en-contact/veelgestelde-vragenRef-Mid: BotLijD-q34xM-Uk0AAA5oCgCETQQAVdyJjXKK-contact@swisssense.be
Swiss Sense
Naar: A. V.
Beste mevrouw Van Troyen-Denon,Hartelijk dank voor u berichtje van 14 november jl.Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u ervaart.Wij hebben als compensatie een textielcheque aan u verstuurd van Eur50,-.Dit is de compensatie die wij hier terug kunnen zien.Vanuit het filiaal hebben we echter niet vernomen wat door hun als compensatie voorgesteldzou zijn.Graag bieden wij u daarom nogmaals een textielcheque ter waarde van Eur50,- aan voorcompensatie vanuit filiaal.Mocht u hiermee akkoord gaan, dan vernemen wij dit graag zodat wij dit voor u in ordekunnen maken.Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en in afwachting van u reactie. Met vriendelijke groet, ANTOINETTE KlantenserviceWij zijn bereikbaar op Ma-Vr: 08.30 - 17.30 uur [[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.swisssense.nl/)SWISS SENSET: +31 (0)85 0687 777T: +32 (0) 800 398 04[C̲o̲n̲t̲a̲c̲t̲f̲o̲r̲m̲u̲l̲i̲e̲r̲][1]:image] [w̲w̲w̲.s̲w̲i̲s̲s̲s̲e̲n̲s̲e̲.c̲o̲m̲](:www.swisssense.com/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.facebook.com/SwissSense)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:twitter.com/SwissSense)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.instagram.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:nl.pinterest.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.linkedin.com/company/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.youtube.com/user/TheBedmakers)──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email.---------------------------------------------[1] 's:www.swisssense.nl/contact-met-swiss-sense'Ref-Mid: BotLijD-1FGyA-AAAAAJ94CgCETQQATeAREK+n-contact@swisssense.be
A. V.
Naar: Swiss Sense
Beste ,De textielcheque die ik ontvangen had was ter compensatie van een niet levering van de vervangen topper . Jullie hadden een afspraak gemaakt op vrijdag om te leveren , ik had op die dag een dag verlof genomen ( verlies van loon als arbeider ) , ik heb hier een ganse dag gewacht , jullie in de namiddag opgebeld en toen was er een fout in de planning en hebben jullie in de week erop geleverd . ( opnieuw verlofdag , verlies van loon ) . De compensatie daarvoor was een textielcheque van 50 euro . Dit compenseert de reëele waarde van de verloren arbeidsdag nog niet !Omwille van alle stress en meer dan 9 maand een verkeerde topper te hebben ontvangen met alle kine en dokters beurten hierdoor vinden wij 50€ te weinig .De verloren wedde omwille van jullie fout in planning en de fout van de verkeerde topper zijn toch minstens een textielcheque van 250€ waard of een terugbetaling van 200€ op rekening . Ik hoor graag uw oplossing .Anneke van troyen
Swiss Sense
Naar: A. V.
Beste meneer en/of mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht aan Swiss Sense, wij hebben deze in goede orde ontvangen.Wij streven ernaar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard eenpassende oplossing.Heeft u een algemene vraag? Op onze website: [h̲t̲t̲ps̲:w̲w̲w̲.s̲w̲i̲s̲s̲s̲e̲n̲s̲e̲.b̲e̲/k̲l̲a̲n̲t̲e̲n̲s̲e̲r̲v̲i̲c̲e̲/s̲e̲r̲v̲i̲c̲e̲-e̲n̲-c̲o̲n̲t̲a̲c̲t̲/v̲e̲e̲l̲ge̲s̲t̲e̲l̲d̲e̲-v̲r̲a̲ge̲n̲][1] vindtu algemene informatie en de antwoorden op veel gestelde vragen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet, KLANTENSERVICEWij zijn bereikbaar op Ma-Vr: 08.30 - 17.30 uur[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.swisssense.be/)SWISS SENSET: +32 (0) 800 398 04E: contact@swisssense.be [i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] [w̲̲w̲̲w̲̲.s̲̲w̲̲i̲̲s̲̲s̲̲s̲̲e̲̲n̲̲s̲̲e̲̲.b̲̲e̲̲](h̲t̲t̲p:w̲w̲w̲.s̲w̲i̲s̲s̲s̲e̲n̲s̲e̲.b̲e̲)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.facebook.com/SwissSenseBE/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:twitter.com/SwissSense)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.instagram.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:nl.pinterest.com/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.linkedin.com/company/swisssense/)[[i̲m̲a̲ge̲:i̲m̲a̲ge̲] ](s:www.youtube.com/user/TheBedmakers)---------------------------------------------[1] s:www.swisssense.be/klantenservice/service-en-contact/veelgestelde-vragenRef-Mid: BotLijD-Vz_yQ-Uk0AAOJ4CgAhVAQAVf3YAnsb-contact@swisssense.be
A. V.
Naar: Swiss Sense
Probleem is opgelost ! Heb een textiel cheque ontvangen van 150€ ter compensatie .
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten