Terug

Probleem van terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. J.

Naar: Autodoc

25/01/2021

Beste,Op 14 juni 2020 bestel ik een brandstofpomp die nooit geleverd werd. Zogezegd afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Het gaat hier over 340 euro dat ik betaald heb! Papieren voor schadeclaim ingevuld en bezorgd aan autodoc. Hiervoor moest ik 12 weken wachten op de uitslag van het onderzoek. Ondertussen zijn we eind januari 2021 en heb ik nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Herhaaldelijk contact opgenomen met autodoc maar ze blijven mij aan het lijntje houden. Ik denk dat ik nu wel al lang genoeg gewacht heb!

Berichten (1)

F. J.

Naar: Autodoc

12/02/2021

Beste,Vermits ik geen enkele reactie kreeg op mijn vorige mail blijft er mij niets anders over om een advocaat in te schakelen die op zijn beurt een deurwaarder naar uw firma zal sturen.Mag ik vragen om mijn klacht te behandelen om deze bijkomende stappen alsnog te vermijden.Met groeten,Frank Joris


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform