Terug

Probleem van terugbetaling bij retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. T.

Naar: bol.com

01/09/2023

Ik bestelde in april 2 poefs maar bij levering bleken het geen lederen te zijn, hoewel de website dit liet uitschijnen. Daarom stuurde ik de twee stuks in hun originele verpakking terug via Delhaize Groot-Bijgaarden. Ik had twee labels afgedrukt voor een retourzending naar Bol.com maar in het grootwarenhuis beweerde men dat dit niet de geldige waren en kleefden ze eigen labels. Bij navraag beweerde men geen retourzending te hebben ontvangen. Waarschijnlijk is er een misverstand door de niet-conforme labels. Ik wacht al 4 maanden op mijn terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform