Terug

Probleem U-Smile

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. T.

Naar: Proximus

06/12/2023

Beste, begin november werd ik gecontacteerd door een verkoper van U-Smile (Niels Slootmakers) die mij enkele beloftes deed ivm een overstap naar Telenet naar Proximus.Intussen zijn we overgeschakeld, toch in de ruime zin van het woord. - Mijn kinderen (2 pubers van 14-16 jaar) werden zonder verwittiging afgesloten bij Telenet ( zonder de Sim-kaarten te hebben ontvangen van Proximus). Intussen heb ik al 4x contact opgenomen met de klantendienst van Proximus. Er worden mij telkens andere dingen wijsgemaakt… 1. De kaarten worden opnieuw opgestuurd, mevrouw.2. De kaarten stonden niet actief.3. Het zal vanaf morgen werken op de kaarten van Telenet.4. Vanaf nu werken we zonder Sim-kaartjes.- Intussen hebben we wel TV, hoewel ze de Pickx app niet in orde krijgen. Hier ook al enkele malen voor gebeld zonder soelaas.- De WiFi is barslecht thuis, zelfs met 2 WiFi-boosters aan €3/ stuk per maand.Ik heb al meerdere malen contact proberen opnemen met U-Smile en met Niels, maar hoewel ik daar voor ondertekening van het contract binnen de 10’ antwoord kreeg krijg ik nu al meer dan een week geen respons meer.Er wordt mij ook telkens een compensatie beloofd, maar ook hier geen concrete feiten! Kan u mij hier aub bij helpen??Alvast bedankt!Veerle

Berichten (1)

Proximus

Naar: V. T.

19/12/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van zijn GSM.De activatie van de 2 gsm'nrs zijn uitgevoerd en staan actief op onze netwerk, als compensatie hebben wij een creditnota van -54,62 euro opgemaakt.Bedankt voor het vertrouwen,Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-06-14.32.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004220978]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004220978]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform