Beste, Ik boekte op woensdag 25-01 een reis (hotel + vlucht) via de website. Er stond bij geen transfer beschikbaar, als je die wenst kan je die bijboeken. Donderdag 26-01 contact opgenomen in verband met de transfer om die bij te boeken. Vrijdag 27-01 mail terug gekregen dat de verplaatsing van de luchthaven naar het hotel +200 kilometer is, dit terwijl er op 37 km van het hotel ook een luchthaven ligt. Contact opgenomen met Neckermann Waregem -> telefonisch en via mail Oplossing 1 - 480€ betalen voor een externe partner die de transfer kan doen Oplossing 2 - een auto huren, 2u onderweg zijn naar het hotel om dan nog extra kosten parking te betalen. Oplossing 3 - mogelijkheid tot reis annuleren, dit zou tot 1 april kunnen voor de prijs van 267€ Oplossing 4 - omboeken -> 30€ extra betalen + iets van 200€ extra betalen om een omboeking te doen van de huidige 4 ser naar een 3 sterren dichter gelegen bij de luchthaven, gelukkig al met transfer in.. Geen van deze oplossing lijkt me echt voordeling en ik had graag eens geluisterd wat jullie extra kunnen doen. Ik heb telefonisch reeds contact gehad en kan wel aangeven een positief contact te hebben gehad met één van de medewerkers, ze gaf me wel door dat ze het ook betreurde dat de afstand van de luchthaven tot aan het hotel nergens staat vermeld in de info.