----------------------------------------------Jonathan, 10 mei 2024 12:19 CESTBeste Rudy,Bedankt voor jouw bericht and feedback hieromtrent. We hebben uw schrijven goed ontvangen.Het bedrag werd ondertussen reeds terugbetaald op de rekening. Bij het bekijken van de bestelbon stelden we vast dat dit bedrag niet het volledige aankoopbedrag is, waarvoor onze oprechte excuses.Op de bestelbon kunnen we zien dat je Eur 1649,50 hebt betaald voor de levering and Eur 179,00 voor de service levering and montage.Bij het behandelen van de geretourneerde tafel werd het bedrag van Eur 179,00 in mindering gebracht van Eur 1649,50 waardoor je een terugbetaling van Eur 1470,50 hebt ontvangen.Dit kan niet de bedoeling zijn geweest. We laten ondertussen intern verder nakijken waar het fout is gelopen. Het resterende bedrag van Eur 358,00 wordt binnen een termijn van 10 werkdagen. Hierdoor zal je de volledige aankoopsom ontvangen.Nogmaals onze excuses voor het oponthoud and het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.Geniet nog van je dag!JonathanCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 23 apr 2024 09:56 CEST ~~RPGJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G39RDW-JDNV3]   ~~RPGJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G39RDW-JDNV3]