Terug

Probleem terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Elektro Lommelen

27/12/2023

Beste, ik bestelde in mei 2023 een kookplaat van AEG bij Elektro Lommelen.Ik bestelde deze samen met nog andere elektrische toestellen die wij inmiddels hebben ontvangen (de oorspronkelijke toestellen konden ze niet leveren dus hebben wij voor alles een alternatief moeten kiezen).Bij ontvangst van de producten werden wij verplicht het volledige totaalbedrag (inclusief kookplaat, wat het duurste apparaat was) over te maken aan de leverancier.Intussen hebben wij onze kookplaat bij Elektro Lommelen geannuleerd en ergens anders dezelfde gekocht aangezien wij al 6 maanden moesten overbruggen zonder keuken en hier echt niet langer op konden wachten. Dit werd via mail doorgegeven op 24 oktober en nogmaals bevestigd op 8 november.Zij zouden dit verwerken en ons geld ten laatste 14 dagen na annulatie terugbetalen.Tot op heden hebben wij nog steeds geen betaling ontvangen, ondanks 3x een herinnering via mail (op 1/12 - 11/12 - 20/12). Volgens hen zou het al in orde moeten zijn. We worden afgescheept met een uitleg dat er iets mis is gegaan bij de overschrijving en dat ze ermee bezig zijn.Dit gaat om een aanzienlijk bedrag van rond de € 2000 die wij als gezin met 3 kinderen in een verbouwing broodnodig hebben.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: L. B.

27/12/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 730510631.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 730510631.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 730510631.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform