Terug

probleem terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: bol.com

30/08/2023

Beste,ik bestelde n smartphone Samsung A13 bij Bol,bij levering bleken het 2 aan elkaar gekleefde schermen met tape.Volgende dag geretourneerd,na 2 weken nog geen terugbetaling,na 'n chatgesprek ontving ik persoonlijke mail dat mijn retour niet werd aanvaard,ging om beschadigde smartphone(wist ik had hem zo ontvangen)vriendelijk geantwoord op de mail.Na 1 week wachten nog eens telefonisch contact opgenomen en nog eens uitgelegd dat ik het kapotte toestel zo ontvangen had en dat ik mijn geld terug wou,geen verdere reactie van Bol.Dag erna kreeg ik van Bpost n bericht dat mijn retour terug naar mij onderweg was...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform