Terug

Probleem terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Engie

14/08/2023

Beste . Ik ben klant van engie normaal engie moet geld terug betalen jaarlijks afrekening ik kreeg brief van engie dat 870.47€ terug storten op mijn rekening. Ik heb gebeld naar engie De zij dat ik niks krijgen omdat was fout meterstanden van vorig jaar als alles in noord krijgen ik de geld naar 2 dagen heb ik terug gebeld en was ander verhaal dat ik niks kreeg ik heb help nodig van testaankop aub ik ben allen staan mama met 2 hndcp kinderen

Berichten (6)

Engie

Naar: S. B.

16/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: S. B.

16/08/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

S. B.

Naar: Engie

16/08/2023

Best De heel jaar heb ik niks van jullie gehoord tot jaar afrekening van deze jaar pas horen ik ander verhaal. Eerst keer heb ik gebeld de medewerker van engie zegt dat is een fout meterstanden dat jullie de fout betere dan krijg ik mijn geld 2 keer gebeld hoor ik ander verhaal en nog onbeleefd medewerker aan de lijn ik zal stopen bij jullie en alles gaat door naar advocaat 30/08 heb ik en afspraak Ik was altijd eerlijk betaald

S. B.

Naar: Engie

16/08/2023

Best De heel jaar heb ik niks van jullie gehoord tot jaar afrekening van deze jaar pas horen ik ander verhaal. Eerst keer heb ik gebeld de medewerker van engie zegt dat is een fout meterstanden dat jullie de fout betere dan krijg ik mijn geld 2 keer gebeld hoor ik ander verhaal en nog onbeleefd medewerker aan de lijn ik zal stopen bij jullie en alles gaat door naar advocaat 30/08 heb ik en afspraak Ik was altijd eerlijk betaald

S. B.

Naar: Engie

17/08/2023

Ik heb geen droogmachine geen afwasmachine kleren soms doe ik dat buiten bij was winkel jullie heb mijn geld gepakt

S. B.

Naar: Engie

17/08/2023

Ik heb geen droogmachine geen afwasmachine kleren soms doe ik dat buiten bij was winkel jullie heb mijn geld gepakt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform