Terug

Probleem terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: Cool blue

05/07/2023

Beste, op 23/5 werd een frauduleuze bestelling geplaatst in mijn naam. Na contact met jullie klantendienst (Laura) werd deze bestelling tegengehouden en zou ons geld binnen de 5 (werk) dagen teruggestort worden. Op 24/5 heb ik jullie proces verbaal politie doorgestuurd. Op jullie vraag van 25/5 dat de politie jullie diende te contacteren voor de echtheid en vraag terugbetaling, is dit ook zo gebeurd die dag zelf. Op 21/6 heb ik nogmaals stand van zaken opgevraagd, zonder antwoord. Op 26/6 nog eens, eveneens zonder enig antwoord. We zijn ondertussen 6 (!!) weken verder heel wat langer dan de beloofde 5 dagen. Niets is verzonden geweest, jullie konden alles tegenhouden. Jullie hebben dan ook 0,0 schade zelf geleden, maar toch laten jullie het na om de centen terug te storten!! Alle mails en bijlagen op eenvoudig verzoek beschikbaar. Graag actie! Coolblue, met de glimlach houden we je geld achter!

Berichten (5)

Cool blue

Naar: Y. G.

05/07/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: Y. G.

06/07/2023

Beste meneer Gavel,Bedankt voor je bericht. Jammer dat je slachtoffer bent geweest van fraude. Ik heb alle mails inderdaad kunnen terugvinden, ook die van de politie. Helaas werd deze mail nog niet naar de juiste dienst doorgezet. Dit is nu wel het geval, dus de betreffende dienst zal contact opnemen met de politie om dit verder uit te klaren. Alvast onze excuses dat dit langer heeft geduurd dan normaal.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 5, 2023 at 10:57 :AM GMT+2 klantenservice@coolblue.be

Y. G.

Naar: Cool blue

17/07/2023

Besteook nu zijn we alweer ruimschoots voorbij de 5 (werk)dagen dat deze mails van einde mei op de juiste dienst zijn terechtgekomen!Nogmaals - er werd ons toen bevestigd dat alles tegengehouden werd, meer zelfs, dat jullie systeem dit reeds op één of andere manier als niet "koosjer" had gedetecteerd en tegengehouden had nog voor onze telefoon met "Laura".En toch blijft de terugbetaling zo aanslepen.Sorry, maar ik vind dit niet meer correct!Graag spoedige terugbetaling!Met vriendelijke groeten,

Cool blue

Naar: Y. G.

17/07/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: Y. G.

18/07/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. Ik snap volledig dat je dit opgelost wenst te hebben. De reden waarom dit nog niet werd terugbetaald is dat deze bestelling uiteindelijk toch verstuurd werd. Ook werd dit op 24 mei afgehaald in een pakjesautomaat. Hierdoor moesten we een onderzoek opstarten. Spijtig genoeg kregen we hier nog geen reactie op. Ik heb hiervoor een aanvraag gedaan om ons zo snel mogelijk een update mee te geven. Zodra dit ontvangen is zullen we dit natuurlijk verder behandelen.Ik wil me excuseren voor het ongemak en je bedanken voor je geduld. Ik vermoed dat we dit de eerstvolgende dagen voor je gaan kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 17, 2023 at 2:02 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform