Beste, op 23/5 werd een frauduleuze bestelling geplaatst in mijn naam. Na contact met jullie klantendienst (Laura) werd deze bestelling tegengehouden en zou ons geld binnen de 5 (werk) dagen teruggestort worden. Op 24/5 heb ik jullie proces verbaal politie doorgestuurd. Op jullie vraag van 25/5 dat de politie jullie diende te contacteren voor de echtheid en vraag terugbetaling, is dit ook zo gebeurd die dag zelf. Op 21/6 heb ik nogmaals stand van zaken opgevraagd, zonder antwoord. Op 26/6 nog eens, eveneens zonder enig antwoord. We zijn ondertussen 6 (!!) weken verder heel wat langer dan de beloofde 5 dagen. Niets is verzonden geweest, jullie konden alles tegenhouden. Jullie hebben dan ook 0,0 schade zelf geleden, maar toch laten jullie het na om de centen terug te storten!! Alle mails en bijlagen op eenvoudig verzoek beschikbaar. Graag actie! Coolblue, met de glimlach houden we je geld achter!