Terug

Probleem terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. J.

Naar: De Watergroep

24/08/2020

Op 14 augustus kreeg ik een mail van de watergroep waarin stond dat ik nog een terugbetaling kreeg van 598€. Ze vroegen mij om 't correcte rek.nr. Dus ik heb deze via mail alsook telefonisch doorgestuurd. Ik kreeg 2 x bevestiging dat 't rek.nr.voor de terugstorting aangepast werd. Toen ik de week erna belde wisten ze mij toch te vertellen dat ze foutief hadden teruggestort, namelijk naar 't rekeningnummer van 't OCMW. (waar wij meer dan een jaar geleden schuldbemiddeling hadden).Nu zeiden ze mij telefonisch dat ik maar zelf moest contact opnemen met 't OCMW om 't op te lossen... Dit kan toch zomaar niet??? N'a bevestiging alsnog foutief storten en dan de mensen vertellen dat ze zelf maar moeten 't OCMW opbellen om 't in orde te krijgen. Wij hebbe die centen ook nodig, dus dit vind ik echt niet kunnen... Meer dan een week Ben ik telefonisch aan 't lijntje gehouden geweest door de watergroep en nu dit. Ik belde zelf naar 't OCMW wat ik eigenlijk niet hoef te doen aangezien de watergroep hier totaal de mist in gaat, maar deze zeggen me dat de persoon in kwestie niet aanwezig is. Dus alweer wachten... Ik loop de muren op, ik vind dit zo onprofessioneel en onterecht. Ze maken fouten en lossen ze dan zelf niet op.

Berichten (1)

De Watergroep

Naar: V. J.

25/08/2020

Geachte, Graag adresgegevens en/of klantenrekeningnummer zodat de onderstaande klacht in behandeling kunnen nemen.Met dankMet vriendelijke groeten,De Cooman Carolien ● Klachtencoa¶rdinatorT 02 238 94 17 ● M 0499 98 96 20 ● Vooruitgangstraat 189, 1030 Brussel ●www.dewatergroep.beVind ons op Twitter │Facebook │ LinkedIn De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben.Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden.Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform