Klacht
A. S.
Naar: Deliveroo
Geachte mevrouw/heer, Op 24/07/2024, hebben we eten besteld via jullie applicatie. Ik stelde echter vast dat bij het aankomen van de koerier hij nog 5 euro extra vroeg omdat hij van zo ver moest komen. Nadat we zeiden dat we dat niet gingen geven is hij gewoon weg gereden. Nu hebben wij geen eten gekregen en nadat we dit telefonisch vertelden aan de klantendienst van deliveroo wilden ze ons geld niet terug geven. Geen eten en geen geld omdat we onze code al hadden gegeven. Dus zoals gewoonlijk is de afzetter er mee weggeraakt en zijn wij als goedgelovige mensen gekloot door zowel de koerier als deliveroo. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12/08/2024 ons geld terug te geven. Met vriendelijke groeten, Axelle Strobbe & Louis Van Belle beschrijving van uw probleem
Berichten (8)
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Leteska (Deliveroo Belgium) 8 aug 2024 13::18 GMT+1 Hoi Axelle,Bedankt voor je bericht.Niet fijn te vernemen dat je problemen ervaarde met jouw bestelling. Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit voor je kan zijn.Helaas kan ik geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig:Volledige naamBestelnummerHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We horen graag van je.Met vriendelijke groet,LeteskaDeliveroo KlantenserviceKlachten 7 aug 2024 20:45 GMT+1 [G0DV60-YR12X]
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Hallo Klachten, We hebben je onlangs een update gestuurd over jouw bericht aan ons en wilden graag weten of je nog andere vragen of opmerkingen had? We houden deze melding de komende 48 uur open in afwachting van jouw antwoord, anders sluiten we deze melding. Met vriendelijke groet, het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van het bericht dat u stuurdeLeteska (Deliveroo Belgium) 8 aug 2024 13::18 GMT+1 Hoi Axelle,Bedankt voor je bericht.Niet fijn te vernemen dat je problemen ervaarde met jouw bestelling. Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit voor je kan zijn.Helaas kan ik geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig:Volledige naamBestelnummerHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We horen graag van je.Met vriendelijke groet,LeteskaDeliveroo KlantenserviceKlachten 7 aug 2024 20:45 GMT+1 [G0DV60-YR12X]
A. S.
Naar: Deliveroo
Beste, Hier de gevraagde informatie: Naam: Axelle Strobbe Bestelnummer:5442 E-mail: axellestrobbemska@gmail.com Telefoon: +32479205210
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Emilio (Deliveroo Belgium) 10 aug 2024 23::27 GMT+1 Hoi Louis,Bedankt voor je bericht naar Deliveroo!We waarderen het dat je dit via het platform hebt gedaan en willen ervoor zorgen dat we een passende oplossing voor je vinden. Ik begrijp dat het erg frustrerend is om je geld kwijt te raken en je bestelling niet te ontvangen. Dit is zeker niet de service die we willen bieden.Op dit moment kan ik geen Deliveroo-account vinden dat aan dit e-mailadres is gekoppeld. Om verder te kunnen helpen, heb ik de volgende informatie nodig:Je volledige naamHet e-mailadres dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldHet telefoonnummer dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldJe kunt je e-mailadres vinden onder 'Mijn account' in onze app en op de website.Ik kijk uit naar je reactie en hoop dit snel op te lossen.Met vriendelijke groet,NataniaDeliveroo KlantenserviceEmilioService Client DeliverooKlachten 10 aug 2024 15:15 GMT+1 [LXJ9VE-12G4N]
A. S.
Naar: Deliveroo
Beste, Hier de gevraagde informatie: Naam: Axelle Strobbe Bestelnummer:5442 E-mail: axellestrobbemska@gmail.com Telefoon: +32479205210
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Hallo Klachten,We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je de laatste update van Leteska al had kunnen bekijken?We hebben nog niets gehoord, dus we zullen deze melding nu als voorlopig oplost categoriseren. We hopen dat je het probleem met succes hebt opgelost. Zo niet, antwoord dan de komende dagen op deze e-mail en jouw melding wordt automatisch weer heropend.Nogmaals bedankt dat je voor Deliveroo hebt gekozen, nog een fijne dag! Met vriendelijke groet,Het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van waar je melding over ging:Leteska (Deliveroo Belgium) 8 aug 2024 13::18 GMT+1 Hoi Axelle,Bedankt voor je bericht.Niet fijn te vernemen dat je problemen ervaarde met jouw bestelling. Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit voor je kan zijn.Helaas kan ik geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig:Volledige naamBestelnummerHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We horen graag van je.Met vriendelijke groet,LeteskaDeliveroo KlantenserviceKlachten 7 aug 2024 20:45 GMT+1 [G0DV60-YR12X]
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Hallo Klachten, We hebben je onlangs een update gestuurd over jouw bericht aan ons en wilden graag weten of je nog andere vragen of opmerkingen had? We houden deze melding de komende 48 uur open in afwachting van jouw antwoord, anders sluiten we deze melding. Met vriendelijke groet, het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van het bericht dat u stuurdeEmilio (Deliveroo Belgium) 10 aug 2024 23::27 GMT+1 Hoi Louis,Bedankt voor je bericht naar Deliveroo!We waarderen het dat je dit via het platform hebt gedaan en willen ervoor zorgen dat we een passende oplossing voor je vinden. Ik begrijp dat het erg frustrerend is om je geld kwijt te raken en je bestelling niet te ontvangen. Dit is zeker niet de service die we willen bieden.Op dit moment kan ik geen Deliveroo-account vinden dat aan dit e-mailadres is gekoppeld. Om verder te kunnen helpen, heb ik de volgende informatie nodig:Je volledige naamHet e-mailadres dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldHet telefoonnummer dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldJe kunt je e-mailadres vinden onder 'Mijn account' in onze app en op de website.Ik kijk uit naar je reactie en hoop dit snel op te lossen.Met vriendelijke groet,NataniaDeliveroo KlantenserviceEmilioService Client DeliverooKlachten 10 aug 2024 15:15 GMT+1 [LXJ9VE-12G4N]
Deliveroo
Naar: A. S.
------Deliveroo------ Hallo Klachten,We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je de laatste update van Emilio al had kunnen bekijken?We hebben nog niets gehoord, dus we zullen deze melding nu als voorlopig oplost categoriseren. We hopen dat je het probleem met succes hebt opgelost. Zo niet, antwoord dan de komende dagen op deze e-mail en jouw melding wordt automatisch weer heropend.Nogmaals bedankt dat je voor Deliveroo hebt gekozen, nog een fijne dag! Met vriendelijke groet,Het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van waar je melding over ging:Emilio (Deliveroo Belgium) 10 aug 2024 23::27 GMT+1 Hoi Louis,Bedankt voor je bericht naar Deliveroo!We waarderen het dat je dit via het platform hebt gedaan en willen ervoor zorgen dat we een passende oplossing voor je vinden. Ik begrijp dat het erg frustrerend is om je geld kwijt te raken en je bestelling niet te ontvangen. Dit is zeker niet de service die we willen bieden.Op dit moment kan ik geen Deliveroo-account vinden dat aan dit e-mailadres is gekoppeld. Om verder te kunnen helpen, heb ik de volgende informatie nodig:Je volledige naamHet e-mailadres dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldHet telefoonnummer dat aan je Deliveroo-account is gekoppeldJe kunt je e-mailadres vinden onder 'Mijn account' in onze app en op de website.Ik kijk uit naar je reactie en hoop dit snel op te lossen.Met vriendelijke groet,NataniaDeliveroo KlantenserviceEmilioService Client DeliverooKlachten 10 aug 2024 15:15 GMT+1 [LXJ9VE-12G4N]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten