Terug

Probleem terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. B.

Naar: Cowboy

07/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30/01/2025 heb ik een Cowboy cruiser bij u gekocht voor 2636€ Ik ontving het product niet tijdig, na 6maand wachttijd. Ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep, wegens nalatigheid. Het order werd reeds geannuleerd op 12/06/2025, waarbij er binnen de 14werkdagen een ontvangstbevestiging zou worden bezorgd. Tot op heden nog geen bevestiging verkregen. Het door mij betaalde bedrag van 2636€ verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van deze mail terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer BE 18736056328065. Op naam van Tibos-Services BV. Met vriendelijke groet, Kenny Tibos. Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 01 september 2025

Test Aankoop

Naar: A. B.

01/09/2025
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform