Terug

Probleem terugbetaling voucher

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Studio 100

20/04/2024

Beste,Als geschenk ontving ik eind 2023 een cadeaubon voor de Red Star Line Musical, een productie van Studio 100.Deze bon (voucher) is geldig tot 09/12/2024 en heeft de vouchercode 430483747395 en Order ID 536669 met een waarde van 156 €. Bij een poging om online tickets te reserveren voor één van de voorstellingen blijkt dat de musical Red Star Line niet meer wordt opgevoerd (zie de website https://redstarline.nu/bestel). Na mailcontact met de klantendienst van Studio 100 kan/wil men de voucher niet terugbetalen. Ik krijg wel het voorstel om de voucher te gebruiken voor tickets voor de musical 14-18 of Tien Om Te zien. De musical 14-18 zagen wij reeds en we hebben geen interesse in Tien Om Te Zien. Vreemd dat men vouchers voor Red Star Line Musical verkoopt die geldig zijn tot 09/12/24, maar dat de voorstellingen niet meer plaats vinden in 2024. Ik wil dan ook de waarde van de voucher terugbetaald hebben.

Berichten (2)

Studio 100

Naar: J. D.

22/04/2024

----------------------------------------------Sara, 22 apr 2024 11:23 CESTBeste,Dank je wel voor je mail.Het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen van een cadeaubon.Dit staat ook zo vermeld op de website bij de ticketvoorwaarden, hieronder vind je de link terug van deze voorwaarden.s:studio100.com/be/nl/algemeen/verkoopsvoorwaardenDeze link staat ook vermeld onderaan de cadeaubon.We hebben bovenstaande persoon als compensatie 2 opties aangeboden om nieuwe tickets aan te kopen voor 2 verschillende producties, zoals hij in eerdere communicatie had aangevraagd.Deze compensatie heeft hij niet aanvaard.Hopelijk is deze verklaring voldoende voor jullie en kunnen we dit op deze manier afsluiten.Met vriendelijke groeten,SaraKlantendienst Studio 100----------------------------------------------Klachtenbox, 20 apr 2024 17:54 CEST[Dit is een extern bericht]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX] ![](s:antispam.studio100.be/fmlurlsvc/?fewReq=:B:JVo+NTAzPiJyOTYqNCJtYDk0NT40NSJ3bWNqZXBxdmE5PDxiNTYwMzVhMzdmPDZiNGBhMzA0NTc3N2A9ZmA3YTM2Z2YyYTAwMiJwOTUzNTcyNjwwMDwidW1gOTA3T0J3PEpwNDUxMDAwKTA3T0J3PEpxNDUxMDAwInZndHA5bWpia0R3cHFgbWs1NDQqZmEiZzk3PSJsYGg5NA==andurl=s%3a%2f%2fwww.test-aankoop.be%2f~%2fmedia%2faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.pngandfmlBlkTk) ![](s:antispam.studio100.be/fmlurlsvc/?fewReq=:B:JVo+NTAzPiJyOTYqNCJtYDk0NT40NSJ3bWNqZXBxdmE5PDxiNTYwMzVhMzdmPDZiNGBhMzA0NTc3N2A9ZmA3YTM2Z2YyYTAwMiJwOTUzNTcyNjwwMDwidW1gOTA3T0J3PEpwNDUxMDAwKTA3T0J3PEpxNDUxMDAwInZndHA5bWpia0R3cHFgbWs1NDQqZmEiZzk3PSJsYGg5NA==andurl=s%3a%2f%2fwww.test-aankoop.be%2f~%2fmedia%2faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.pngandfmlBlkTk)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX]

Studio 100

Naar: J. D.

23/04/2024

Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:klantendienst.studio100.com/requests/23006681/satisfaction/new/z1T1r3YsdfneUiueTRjYPwte8?locale=1005Het duurt slechts enkele seconden en je helpt ons onze klantenservice te verbeteren! Eén klik is voldoende, maar je kan eventueel een opmerking achter laten. Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Sara, 22 apr 2024 11:23 CESTBeste,Dank je wel voor je mail.Het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen van een cadeaubon.Dit staat ook zo vermeld op de website bij de ticketvoorwaarden, hieronder vind je de link terug van deze voorwaarden.s:studio100.com/be/nl/algemeen/verkoopsvoorwaardenDeze link staat ook vermeld onderaan de cadeaubon.We hebben bovenstaande persoon als compensatie 2 opties aangeboden om nieuwe tickets aan te kopen voor 2 verschillende producties, zoals hij in eerdere communicatie had aangevraagd.Deze compensatie heeft hij niet aanvaard.Hopelijk is deze verklaring voldoende voor jullie en kunnen we dit op deze manier afsluiten.Met vriendelijke groeten,SaraKlantendienst Studio 100----------------------------------------------Klachtenbox, 20 apr 2024 17:54 CEST[Dit is een extern bericht]Dankjewel.Met vriendelijke groeten,Studio 100 klantendienst.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX] ![](s:antispam.studio100.be/fmlurlsvc/?fewReq=:B:JVo+NTAzPiJyOTYqNCJtYDk0NT40NSJ3bWNqZXBxdmE5PDxiNTYwMzVhMzdmPDZiNGBhMzA0NTc3N2A9ZmA3YTM2Z2YyYTAwMiJwOTUzNTcyNjwwMDwidW1gOTA3T0J3PEpwNDUxMDAwKTA3T0J3PEpxNDUxMDAwInZndHA5bWpia0R3cHFgbWs1NDQqZmEiZzk3PSJsYGg5NA==andurl=s%3a%2f%2fwww.test-aankoop.be%2f~%2fmedia%2faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.pngandfmlBlkTk) ![](s:antispam.studio100.be/fmlurlsvc/?fewReq=:B:JVo+NTAzPiJyOTYqNCJtYDk0NT40NSJ3bWNqZXBxdmE5PDxiNTYwMzVhMzdmPDZiNGBhMzA0NTc3N2A9ZmA3YTM2Z2YyYTAwMiJwOTUzNTcyNjwwMDwidW1gOTA3T0J3PEpwNDUxMDAwKTA3T0J3PEpxNDUxMDAwInZndHA5bWpia0R3cHFgbWs1NDQqZmEiZzk3PSJsYGg5NA==andurl=s%3a%2f%2fwww.test-aankoop.be%2f~%2fmedia%2faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.pngandfmlBlkTk)Dankjewel.Met vriendelijke groeten,Studio 100 klantendienst.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform