Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:klantendienst.studio100.com/requests/23006681/satisfaction/new/z1T1r3YsdfneUiueTRjYPwte8?locale=1005Het duurt slechts enkele seconden en je helpt ons onze klantenservice te verbeteren! Eén klik is voldoende, maar je kan eventueel een opmerking achter laten. Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Sara, 22 apr 2024 11:23 CESTBeste,Dank je wel voor je mail.Het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen van een cadeaubon.Dit staat ook zo vermeld op de website bij de ticketvoorwaarden, hieronder vind je de link terug van deze voorwaarden.s:studio100.com/be/nl/algemeen/verkoopsvoorwaardenDeze link staat ook vermeld onderaan de cadeaubon.We hebben bovenstaande persoon als compensatie 2 opties aangeboden om nieuwe tickets aan te kopen voor 2 verschillende producties, zoals hij in eerdere communicatie had aangevraagd.Deze compensatie heeft hij niet aanvaard.Hopelijk is deze verklaring voldoende voor jullie en kunnen we dit op deze manier afsluiten.Met vriendelijke groeten,SaraKlantendienst Studio 100----------------------------------------------Klachtenbox, 20 apr 2024 17:54 CEST[Dit is een extern bericht]Dankjewel.Met vriendelijke groeten,Studio 100 klantendienst.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX]  Dankjewel.Met vriendelijke groeten,Studio 100 klantendienst.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Customer Care.[W2PPY6-7MEEX]