Op 16 mei heb ik bij Hubo 231 klinkers besteld en 6 zakken stabilisé. Dit materiaal zou op 2 palletten geleverd worden. Ik heb een voorschot betaald voor 2 palletten maar de bestelling werd geleverd op 1 pallet. Het voorschot kan ik terugkrijgen door het pallet af te leveren aan een plaatselijk hubofiliaal. Daar ik maar 1 pallet gekregen heb kan ik enkel het voorschot voor 1 pallet teruggestort krijgen. de waarborg voor de 2 paletten bedraagt 43,56 euro. Ik verwacht dat het voorschot voor het niet geleverde pallet op mijn rekening wordt gestort.
Bij de levering werd ook een hekstijl afgereden. De vrachtwagenchauffeur wou achterwaarts op mijn oprit rijden wat nog niemand anders ooit geprobeerd heeft met een dergelijke wagen. Ik heb op de leveringsbon vermeld dat de hekstijl was afgereden. De chauffeur heeft dit ook bevestigd. Ik wens voor die schade vergoed te worden. 100 euro lijkt mij het minimum voor de vervanging van de hekstijl.
Ik heb dit op de dag van de levering nog gemeld aan hubo. Ik heb onmiddellijk een automatisch antwoord gekregen met de melding dat ik binnen de 48 uur een reactie zou krijgen (ticket 00103071). Ik heb 5 dagen gelden nog een herinnering gestuurd ook zonder resultaat. Ik heb de fout gemaakt bij dit laatste bericht door te verwijzen naar mijn bericht van 16 mei wat 22 mei moest zijn. Het tiketnr was wel correct vermeld.
Ik heb hierna enkel de factuur kunnen oploaden en niet de foto van het pallet met alle goederen en de foto van de afgereden hekstijl wegens te zwaar. Ik kan de foto's eventueel afzonderlijk opsturen.