Terug

Probleem terugbetaling vervangend toestel ook defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: KREFEL

15/04/2024

Beste, ik beste 1 december 2023 een dampkap bij krefel. Nog geen 6 maanden later draait de motor ineens niet meer. Ik heb weken zonder dampkap gezeten omdat bij deze leverancier geen herstellingen maar een vervanging van het toestel. Na vele discussies via mail en geen gehoor heb ik moeten bijbetalen voor een andere dampkap omdat het vorige niet meer leverbaar is en de andere maten niet passen in mijn keuken. Eindelijk op 11/04/2024 komt de nieuwe dampkap. Leverancier moeten bijbetalen en als ik de dampkap gebruik maakt hij een zeer vervelende piep die erger wordt bi de hoogste stand. Ik wil gewoon mijn geld terug nu dat ik naar een andere leverancier kan. Het gaat om veel geld nu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform