Terug

Probleem terugbetaling tv box

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Proximus

14/08/2023

BesteIk heb onlangs een tx box ruil gedaan en ik heb iets later het tv box terug gestuurd.Deze is ondertussen betaald maar het klantendienst wilt deze niet terug betalen ondanks ze hun box terug hebbenIk ben een oude collega van Proximus dus de wetgeving van hun zegt dat bij het teruggaven van het Proximus eigendom deze geïrriteerd zal worden.Het is een zeer frustrerend situatie dat niet iedereen op Proximus hun regels kennenEn het is niet enkel een wetgeving van Proximus maar ook van de Belgische wetgevingIk verwacht hierbij een snelle reactie van Proximus want het gaat over een bedrag van 140€ euro wat ik voor niks betaald heb.Voor zo een situatie duurt vrij lang bij Proximus om op te lossen.Maar als je riskeert te laat te betalen dan zijn ze zeer snel om je diensten stop te zetten.Het manier van het werken van het klantendienst van Proximus is zeer teleurstellend.Alvast bedanktNicu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform