Terug

Probleem terugbetaling retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Cool blue

10/08/2020

Beste, ik bestelde begin juni een Huawei Oplader met Kabel 1m Usb C 40W SuperCharge Wit via de webshop van coolblue. Op 18 juni meldde ik een retour aan van een Huawei Oplader. Ik had dit product aangekocht via hun webshop en volgens de site was dit compatibel met mijn smartphone. Bij levering en nazicht bleek de aansluiting niet overeen te komen ik heb een Huawei p smart van 2019,deze werd ook via Coolblue gekocht. Aangezien de aansluitingen voor op te laden niet overeen kwamen bood ik het product terug in retour aan en vroeg om de terug betaling van het betaalde bedrag. Ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Als ik naar de retourmelding ga zien via mijn account bij coolblue merk ik dat de status van mijn retour is afgerond en afgehandeld, echter ontving ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling van het product. Eerst zei men dat het pakket ( de huawei lader in originele verpakking) nooit was aangekomen. Echter had ik een track and trace en kon ik via Bpost zien dat het pakket wel degelijk goed aangekomen is bij coolblue. Ik liet dit ook zo weten aan hen. Dan ging men een melding maken bij backoffice , ondertussen weer enkele weken verder en nog steeds geen terugbetaling of nog antwoord verkregen van coolblue.

Berichten (15)

P. P.

Naar: Cool blue

24/08/2020

Geachte COOLBLUEOndertussen zijn we weer al enkel weken verder en nog steeds geen antwoord of terug betaling. Waarom duurt dit zo lang?

Cool blue

Naar: P. P.

08/09/2020

Beste meneer Pauwels,Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen wij de terugbetaling van je Huawei SuperCharge Oplader met Kabel 40W Wit momenteel niet in orde maken. Wij hebben al meermaals gevraagd hebben om een verzendbewijs naar ons door te sturen, maar wij hebben dit nog steeds niet ontvangen. Voor ons is het product dus nooit teruggestuurd.Bovendien heb je een ons screenshot gestuurd van een mail die wij nooit naar jou hebben verstuurd:Wat werd wel verstuurd:Alvast bedankt voor je reactie en het verzendbewijs.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 3, 2020, 7:46 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. P.

Naar: Cool blue

08/09/2020

beste coolblue,ik heb jullie die verzendbewijs overgemaakt ondertussen al met zoveel medewerkers van jullie contact gehad. Zoals ik al liet wetenHet verzend bewijs met afschrift van aflevering werd aan u per post overgemaakt 15/7 naar Borsbeeksebrug 28 te 2600 Berchem.Jullie blijven me maar aan het lijntje houden!

Cool blue

Naar: P. P.

11/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

P. P.

Naar: Cool blue

11/09/2020

Beste Niels,ik heb dit bewijs niet meer, ik heb dit opgestuurd naar jullie diensten , als ook het pakket ( de foutieve oplader) werd opgestuurd naar uw diensten!!! ik heb enkel nog een mailbericht (dat ik ook al heb overgemaakt) dat er een onderzoek vanuit B-post is gevoerd en dat het pakket wel degelijk bij coolblue is afgeleverd. ik ben het echt beu dat deze terug betaling zoveel misserie oplevert. Ik heb vaak besteld via coolblue , nooit problemen gehad, nu 1 keer loopt het fout vanwege een verkeerd geleverd product. ik retour het product en dit zorgt voor een boel misserie. Ik weet niet waar het fout loopt maar ik ben dit echt beu! Het gaat om 30 euro. voor jullie is dit misschien een kleinigheid , maar voor mis dit wel zuurverdiend geld dat ik kwijt ben!

Cool blue

Naar: P. P.

14/09/2020

Beste meneer Pauwels,Dankjewel voor je bericht.Zoals eerder gemeld kunnen we je jammer genoeg niet van een oplossing voorzien zonder het afgiftebewijs te ontvangen.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 11, 2020, 4:13 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. P.

Naar: Cool blue

15/09/2020

Beste coolblue, Jullie hebben dit ontvangen via de post!!!!!!!!!!!!!

P. P.

Naar: Cool blue

24/09/2020

beste coolblue,Ik ben het echt beu ik wacht al van 18 juni op ene terugbetaling van mijn geretourneerd product. wanneer gaan jullie dit eindelijk eens afhandelen?

P. P.

Naar: Cool blue

16/10/2020

enige reactie zou wel gepast zijn....Wanneer mag ik eindelijk de terugbetaling van 30 € verwachten ???

Cool blue

Naar: P. P.

19/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

P. P.

Naar: Cool blue

19/10/2020

Dit is dus echt eigenaardig jullie spreken elkaar constant tegen.Als dit jullie manier van werken is???ik zelf heb van bpost het bewijst dat het product weldegelijk is afgeleverd op 14 juli.ZIE printscreen !Jullie beweren nu dat het product nooit is afgeleverd , achteraf stuurde jullie mij een nieuwe barcode om het product opnieuw naar jullie te sturen... ook al gaat dit niet aangezien dit reeds verzonden en afgeleverd was. vervolgens is tot 2maal toe mijn retour als afgehandeld beschouwd zonder dat ik enige vorm van terug betaling mocht ontvangen!

Cool blue

Naar: P. P.

20/10/2020

Beste meneer Pauwels,Het spijt me dat we je retour nog niet hebben mogen ontvangen. Ik begrijp helemaal dat je hier niet blij van wordt!Ik heb de retour erbij genomen en zie dat de Track and Trace aangeeft dat er niets werd verstuurddat dit niet meer na te kijken valt. Je hebt aangegeven dat je het verzendbewijs via de post naar onze winkel in Wilrijk hebt verstuurd. Helaas hebben zij niets ontvangen. Zonder dit verzendbewijs, is het voor ons niet mogelijk je te voorzien van een oplossing, daar alles erop wijst dat er niets werd verstuurd.Sorry voor het ongemak. Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Marjan van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 19, 2020, 3:09 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. P.

Naar: Cool blue

20/10/2020

Beste u heeft me inderdaad een nieuwe track and trace gegeven voor het product opnieuw te versturen maar aangezien dit al verstuurd As kon ik hier niets mee aanvangen...zie mijn mailbericht IVM bpost dat de vorige track and trace wel heeft getraceerd bij uw firma. Dus het werd wel degelijk afgeleverd!

Cool blue

Naar: P. P.

13/11/2020

Beste klant,Bedankt voor je bericht. Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice. We gaan ervoor zorgen dat je binnen de 72 uur reactie krijgt. Beloofd.Bedankt voor je geduld!

Cool blue

Naar: P. P.

18/11/2020

Beste meneer Pauwels,Natuurlijk wil je de terugbetaling ontvangen van de incompatibele oplader.Ik zie inderdaad dat er iets mis is gelopen met de retourzending. Deze hebben we namelijk nooit ontvangen of verwerkt op onze dienst Retouren. Nu ga ik hiervoor geen onderzoek opstarten, dat zal te lang duren. Ik zorg ervoor dat het aankoopbedrag van de oplader teruggestort wordt naar je rekening. Je ontvangt dadelijk nog een bevestigingsmail die aangeeft dat het bedrag vrijstaat voor terugbetaling.Eventuele e-mails over een nieuwe retourmelding kan je negeren.Sorry voor de verwarring!Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On November 13, 2020, 7:57 :PM GMT+1 klantenservice@coolblue.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform