Terug

Probleem terugbetaling online bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: Varo

14/10/2020

-1* 4 mei 2020 Online lader powx0057 Ref:104.090.06 besteld voor mijn accu boormachine Power plus X0057.De lader powx0057 Ref:104.090.06 op 11 mei 2020 ontvangen en de accu getracht op te ladende adapter werkt niet, 12 mei 2020 conform de wetgeving online aankopen is gereclameerd. -2* Er volgde een uitvoerige correspondentie zonder resultaat ( zie bijlage correspondentie ).Tevens is verzocht om langs te komen voor een meting van de lader powx0057. -3*Op 25 juni 2020 gevolg gegeven aan de uitnodiging, de adapter powx0057 Ref:104.090.06 afgegeven voor meting, echter de heer van Hoof (technische dienst Varo) kwam terug met een andere oplader met CE keurmerk ?-4*De bewuste oplader met CE nummer 154369864 is niet gekochte oplader nummer 10409006De heer van Hoof wimpelde mijn argumenten weg, en bleef volharden met non-verbale communicatie ! Tevens weigerde de heer van Hoof mijn oplader te retourneren.Op mijn verzoek dit schriftelijk te bevestigen, moest ik daar een uur op wachten.Certificate Holder:VARO VIC.VAN ROMPUY n.v.Joseph Van Instraat 9,B-2500 Lier,BelgiumCertificate Number:S 50423367Order Number:154369864 Certified Product:Battery ChargerModel Designation:XYZ563Fulfilled Standards: EN 60335-1:2012+A11+A13 EN 60335-2-29:2004+A2 EN 62233:2008The standard(s) listed here reflect the status at the time of the release of this certificate.Date of Issue:January 15, 2019Certificate Type:GS-Mark ApprovalTested safetyMail d.d. 27 juni aan Varo ( géén reactie).Beste Melissa,Op uw advies ben ik met de oplader op bezoek geweest op uw locatie in De Lier.Hier mocht ik kennis maken met uw collega de heer Louis Van Hoof (Technical services).De heer Louis heeft een opmerkelijke gevoel voor humor, na afgifte van de oplader, komt hijterug met een andere oplader (ovaal i.p.v. rechthoekig met een CE keurmerk ?) waarvan destroomdraden doorgeknipt waren. (vernieling van mijn eigendom zonder toestemming ?) mijnlader is onder protest achtergehouden (bewijs) ! voor de defecte accu's is toestemming gegevenaan uw collega Jan !Tevens meent de heer Louis dat een consument moet kunnen weten dat een accu kapot is ?De heer Louis verwijt mij dat ik pas weken later reclameer ? (zie bijlage).Gelet op de gespannen en intimiderende situatie ben ik onder protest vertrokken om verdereescalatie te voorkomen ( in afwachting van een schriftelijke samenvatting inzake de weigeringwerd ik tot twee keer gesommeerd om buiten te staan ? wat niet mogelijk is wegens persoonlijkeomstandigheden).Hierbij protesteer ik tegen deze infame behandeling en eis per ommegaande mijn geld retour !

Berichten (1)

Varo

Naar: G. K.

14/10/2020

Hallo,Deze is nu wel erg lastig aan het worden !Wij zij al meerdere keren aangevallen door klanten die de problemen hebben met Powerplus Gereedschap.Wij zij een heel andere bedrijf Power Plus Engineering met website www.power-plus.beEr word geen gereedschap verkocht door onze bedrijf wij zijn actief in de automobiel en hebben niets de zien met de gereedschap.Dus Please Test Aankoop do your research voor dat u een bedrijf aanklaagt en dit publiek maakt !!Deze kan schade brengen aan onze imago. Wij bestaan al 20 Jaar en zijn fier op onze reputatie in onze business.MvgMaxime Uylebroeck Sales Manager


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform