Terug

Probleem terugbetaling injectietarief

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Mega

04/01/2023

gemaild naar Mega op 01/12/2022op 29/09/22 heb ik het bedrag van mijn injectie van 01/08/2021 tot 01/12/2021 (54,23€ excl.btw ) en van 01/12/2021 tot 01/09/2022 (249€ excl.btw) van Mega ontvangen.op 30/09/2022 heb ik deze gefactureerd voor totaal 366,91€btw inclusief volgens Mega zou dit binnen de 10 dagen betaald wordenrecatie van Mega op 04/12/2022hartelijk dank voor uw aanvraag openstaand injectietariefhet is in goede orde ontvangen door onze klantendienst.deze spant zich in om u zo spoedig te art woorden. ook een telefoon nummer klantendienst voor urgentie.nat telefonisch contact zeggen ze dat alles via mail moet gebeuren en dan verder geen enkele reactienu reeds 3 maanden na vervaldatum factuurgelieve onmiddellijk het bedrag te stortenbedank

Berichten (1)

Mega

Naar: R. D.

04/01/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Probleem terugbetaling injectietarief - (CPTBE01690038-07)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-----------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7OPE26-06L30]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform